Huawei modem verliest regelmatig verbinding

  • 13 December 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 3

Sinds een tijd valt regelmatig (lees dagelijks, soms meerdere malen per dag) de verbinding volledig weg, en dien ik het modem volledig opnieuw op te starten.

Zowel tv, internet als vaste telefonie is dan weg. alle lampjes blijven wel knipperen. een enkele keer is het alleen de WIFI die wegvalt, maar meestal valt alles weg.

Met thuiswerken is het niet handig om onbereikbaar te zijn, aangezien alles via internet gaat.

ik heb geen andere router of WIFI versterker erachter staan, enkel een switch om meer bekabelde mogelijkheden te krijgen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @n.schaart ,

als je even je klantnummer in je profiel wil zetten(als je dat nog niet hebt gedaan😉), dit kan alleen jij en de moderators van T-Mobile zien.
Dat is makkelijker voor de moderators als ze je willen helpen. Ze reageren hier vanzelf, dit gaat op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 3

Mijn TMT klantnummer staat in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je heads-up @soepkip67! 😃

Hoi @n.schaart, top dat je hiervoor een topic aanmaakt, hier wil ik snel actie voor ondernemen. Daarom laat ik het modem voor je omwisselen en je zal snel een nieuwer model thuis ontvangen. Ik verwacht dat je hiermee weer ongeremd kan genieten van een nóg betere verbinding! 😁

Reputatie 3

Bedankt voor je heads-up @soepkip67! 😃

Hoi @n.schaart, top dat je hiervoor een topic aanmaakt, hier wil ik snel actie voor ondernemen. Daarom laat ik het modem voor je omwisselen en je zal snel een nieuwer model thuis ontvangen. Ik verwacht dat je hiermee weer ongeremd kan genieten van een nóg betere verbinding! 😁

 

Top! bedankt!

Reageer