Nu zijn we inmiddels meer dan 24 uur verder en heb nog steeds geen internet.
Tot op heden ook nog geen update gekregen van odido over een eventuele oplossing voor het probleem.
Die voucher voor onbeperkt internet voor mijn smartphone ook nog niet ontvangen.
En als ik hier in de community de vragen van andere klanten met hetzelfde probleem lees kan het maar zo een week of nog langer duren voordat alles weer werkt.
Toch maar eens kijken of ik niet de overstap moet maken naar een andere provider.
Hey @Hans van Sark, welkom op onze Community!
Er was inderdaad nog niks in gang gezet. Ik zie ook niet dat de collega iets gelogd heeft in het systeem. Ik heb besloten om direct een monteur aan te sturen om dit te onderzoeken. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt.
Bedankt voor het nakijken en het snelle aansturen van een monteur.
De monteur komt morgen tussen 16.00 uur en 20.00 uur.
Zou ik tevens vouchers kunnen krijgen voor mobiel internet?
Het liefst 1 voor mijzelf en 1 voor mijn vrouw.
Deze heb ik namelijk ook niet ontvangen.
@Hans van Sark Super fijn om te lezen dat de monteur vandaag langskomt. Als ik op de klok kijk is het bijna zover. Fijn!
Ik stuur je sowieso gelijk nog vouchercodes voor de zekerheid. Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!
@Teresa van Odido hier in Amsterdam Ijburg precies hetzelfde probleem als omschreven door Ruben. Vrijdag melding gemaakt van precies dezelfde situatie (Pon lampje uit, Los lampje knippert langzaam rood). Technische dienst zou contact opnemen maar heeft dit heden nog niet gedaan. Na het lezen van de berichten op de community wil ik hiermee voorkomen dat wij ook weken moeten wachten voor de monteur langs de wijkcentrale rijdt om het kabeltje te vervangen/danwel in te pluggen. Kun jij iets voor ons betekenen en ervoor zorgen dat dit prio krijgt? Hoor het graag, alvast bedankt!