Beantwoord

Huawei HG659 vervangen

  • 11 April 2024
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Ik heb een Huawei HG659 deze wil ik vervangen omdat ik bijna 1 keer in de week een powerflip moet uitvoeren.

Ik krijg het niet voor elkaar om een sip wachtwoord verandering door te voeren.

Na enig zoeken blijkt dir nog steeds een bug bij Odido te zijn. En het script draaien om het uit te lezen werkt bij mij niet (of aan mij of de modem).

Tevens willen de kids beter en sneller wifi.

Nou weet ik niet wanneer ik in aanmerking kom voor een andere modem. 

Ik heb nu 100/100. Als ik een verhoging van de van de snelheid neem krijg ik dan een nieuwe modem.

 

mvg

Ivan

icon

Beste antwoord door ivanvdheijden 11 April 2024, 14:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @ivanvdheijden 

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Uiteraard voorzie ik je graag van een nieuw modem! 😀

Ik heb deze meteen voor je aangevraagd, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Welkom op onze Community! @ivanvdheijden 

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Uiteraard voorzie ik je graag van een nieuw modem! 😀

Ik heb deze meteen voor je aangevraagd, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

 

Das heel mooi.

Dankjewel

Reputatie 6
Badge +2

Uiteraard heel graag gedaan natuurlijk, geniet er van! 😀 @ivanvdheijden 

Reputatie 7
Badge +6

@ivanvdheijden Ik heb het nog even voor je gecheckt, maar het script werkt inderdaad niet in combinatie met de HG659. Voer het nog een keer uit als je de Zyxel aangesloten hebt, dan zou het moeten werken.

Reageer