Beste T-Mobile Thuis medewerkers,
Ik maak gebruik van de syslog server instellingen. Deze zijn echter verdwenen (rechten ontnomen) uit de beheer pagina van het modem (http://hg659.home/html/advance.html#log ). Nu ben ik mijn netwerk aan het aanpassen en wil ik het IP adres van de syslog server wijzigen maar dat kan dus niet meer.
Waarom zijn de rechten op deze instelling voor het "user" account verwijderd? En zouden jullie dit weer willen herstellen?
Daarnaast zouden SNMP (trap) instellingen ook erg handig zijn.
(Ter info, een syslog server is erg handig voor persistente logging, troubleshooting en monitoring met bijvoorbeeld observium.)
Bladzijde 1 / 1
HI @Mick_ , excuses voor de late reactie, je bericht was er even tussendoor geglipt! De syslog instellingen zouden gewoon beschikbaar moeten zijn. We hebben niets veranderd wat betreft de modemrechten. Je moet de logging view per categorie aanzetten maar ook de algemene logging per categorie aanzetten anders zie je niets. Mocht dit niet werken dan kan een reset van de modem nog wel eens wonderen doen 😉 Kan je hiermee uit de voeten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.