Hallo as987dyjas87df,
Het kan zijn dat je voedingsadapter defekt is. (of eventueel het modem zelf)
Kan je eens kijken wat er op de voedingsadapter staat:
Als het goed is staat er 12V / 2A. Het zou ook kunnen dat je een 12V / 1,5A adapter hebt, deze is te licht voor dit modem. Dit kan reboots en fluiten veroorzaken. De voeding moet dan vervangen worden.
Mvg.
Marcel
Hallo Marcel,
Ik heb gelijk de voedingsadapter bekeken en hier staat inderdaad 12V / 2.0A op. De fluittoon lijkt daarnaast niet uit de adapter te komen maar helaas uit het modem. Toch heel erg bedankt voor het meedenken Marcel!
Ik heb het idee dat het modem niet in orde meer is en hoor graag van een T-Mobile medewerker hoe we dit het beste op kunnen lossen.
Hi @as987dyjas87df, bedankt voor het controleren, het is inderdaad niet de bedoeling dat de modem gaat fluiten. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en we gaan een nieuwe modem naar je opsturen!
Hi @as987dyjas87df, bedankt voor het controleren, het is inderdaad niet de bedoeling dat de modem gaat fluiten. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en we gaan een nieuwe modem naar je opsturen!
Dank je Brian voor de snelle acties! Kun je misschien een indicatie geven van wanneer wij het nieuwe modem kunnen verwachten?
Hey @as987dyjas87df,
Ik zie dat je nieuwe modem 12 december is bezorgd. Gaat dit nieuwe modem minder fluitend door het leven?
Hey @as987dyjas87df,
Ik zie dat je nieuwe modem 12 december is bezorgd. Gaat dit nieuwe modem minder fluitend door het leven?
Ja alles werkt weer goed, heel erg bedankt voor de snelle acties!
@as987dyjas87df Wat fijn dat dit nieuwe modem wel goed werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen op de Community, let us know. Voor nu: een fijn weekend en een prachtige jaarwisseling toegewenst.