Skip to main content
Beantwoord

Huawei HG659 modem vervangen

  • 6 July 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Ik maak al een tijd gebruik van een eigen router maar deze geeft de laatste tijd regelmatig storing. Ik wil graag terug naar een opstelling van Odido maar heb een verouderd modem van Huawei (HG659) en oude media converter. Als ik de HG659 terug hang krijg ik de Lan poorten bij voorbeeld niet werkend, de router is traag  en ik moet hem geregeld opnieuw moest opstarten. Is het mogelijk om deze router (en eventueel de media converter) te vervangen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @atje1, ik help je hier met alle liefde verder mee. Ik heb het nieuwe modem voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Deze komt zo snel mogelijk je kant op! 😊

Hi @atje1, ik help je hier met alle liefde verder mee. Ik heb het nieuwe modem voor je aangevraagd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Deze komt zo snel mogelijk je kant op! 😊

 

Goedenavond! Ook ik heb de oude Huawei modem. Deze geeft zeer veel storingen en is erg traag.

 

Graag zou ik een nieuwe modem ontvangen.

 

Hoor graag van u!

 

Groeten,

 

Rick 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Rick5330, dit is zeker mogelijk! We hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer