Ik ben klant sinds 2018 en mijn modem is inmiddels nogal verouderd. Hierdoor is de verbinding onstabiel als er meerdere apparaten actief zijn en mijn vele smart devices werken niet naar behoren. Toen ik hier een tijd terug voor belde, zijn er wel dingen geprobeerd om het te verbeteren, maar helaas zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Is het mogelijk dat mijn modem vervangen wordt door een nieuwer model?
Hoi
Wij gaan druk aan de slag om het pakket voor je in te pakken, ik zie je smart-home graag snel helemaal oplichten!
Mod edit:
Hoi
Wij gaan druk aan de slag om het pakket voor je in te pakken, ik zie je smart-home graag snel helemaal oplichten!
Super, dank je wel! Ik kijk ernaar uit.
Hoi! Ik heb ook zo’n oud modem. Ik heb al een abonnement sinds 2016 maar helaas begint mijn oude Huawei toch kuren te vertonen. Wegvallende verbinding etc. Zouden jullie mij ook een nieuw en moderner modem kunnen opsturen? Ik heb net ook mijn snelheid van mijn abonnement aangepast naar 100mbt waardoor een nieuw modem ook handig is :)
Hi
Hiervoor ben je aan het juiste adres. Dat is zeker mogelijk en heb ik meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het nieuwe modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een recyclepunt. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.
Ik heb ook een Huawei hg659 die kuren gaat vertonen, kan deze vervangen worden?
Hi
Hoi, ik heb ook deze Huawei modem en de laatste weken merk ik dat het internet niet meer zo is, zoals het was. Graag ontvang ik daarom ook de nieuwste modem, als dat mogelijk is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.