Skip to main content
Beantwoord

Huawei HG659 Modem problemen

  • 7 september 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

ik gebruik nu al sinds 2019 een Huawei modem. Helaas lijkt het steeds trager te worden en lijken er ook nooit updates te komen waardoor ik me zorgen maak rondom te veiligheid. Er is ook geen optie voor automatisch herstarten waardoor ik het modem iedere dag een keer handmatig moet herstarten zodat het stabiel blijft lopen. In het menu zijn ook de instellingen rondom port forwarding etc zeer omslachtig en werken vaak niet goed. 

Is het mogelijk om het modem te vervangen voor een meer actueel model?

Met vriendelijke groeten,
Dimitrij

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @Dimitrij, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je direct een Zyxel T-50 opgestuurd. Je ontvang hier zometeen een bericht van en je kun de zending, zodra het modem verzonden is, bekijken en volgen in Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • Antwoord
  • 7 september 2023

Hey @Dimitrij, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je direct een Zyxel T-50 opgestuurd. Je ontvang hier zometeen een bericht van en je kun de zending, zodra het modem verzonden is, bekijken en volgen in Mijn Odido. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer terug, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor gebruikte apparaten.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 september 2023
Dimitrij schreef:

Hallo,

ik gebruik nu al sinds 2019 een Huawei modem. Helaas lijkt het steeds trager te worden en lijken er ook nooit updates te komen waardoor ik me zorgen maak rondom te veiligheid. Er is ook geen optie voor automatisch herstarten waardoor ik het modem iedere dag een keer handmatig moet herstarten zodat het stabiel blijft lopen. In het menu zijn ook de instellingen rondom port forwarding etc zeer omslachtig en werken vaak niet goed. 

Is het mogelijk om het modem te vervangen voor een meer actueel model?

Met vriendelijke groeten,
Dimitrij

Hallo Tommie,

dat is heel fijn om te horen! Dankjewel voor de snelle reactie en het in actie komen!

Groeten,
Dimitrij


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen