Skip to main content

Hoge pingtijden


  • is een Top Poster
  • 12 reacties

Hoge pingtijden en wegvallende verbindingen.

Gebeld met de zogenaamde technische dienst. 

Ze weten niet wat een pingtijd is of een time out, maar dat terzijde.

 

Ik wil graag dat dit opgelost wordt. De modem is al meerdere malen gereset.

De hoge pingtijden is zowel bedraad als met wifi. (varieert tussen 46 tot 1245 ms)

 

De technische dienst wil/kan dit niet oplossen en wil geen monteur sturen.

Omdat zij dit niet aan hun kant kunnen zien.

 

Ik moet maar met een paar dagen weer terug bellen als het nog speelt. 

Ik had aangegeven dat het sinds begin speelt en modem al meerdere keren van het stroom is geweest.

 

Helaas buiten respijtperiode anders had ik direct opgezegd.

 

Graag oplossen, binnen redelijke termijn van 30 dagen anders wil ik gebruik maken van mijn recht om kosteloos op te zeggen omdat jullie niet kunnen leveren.

Daarbij 50 minuten in de wacht.. is ook geen klantenservice natuurlijk.

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Welkom op onze community! ​@Opipo 

Ik snap goed dat je graag geniet van een stabiele verbinding. Ik onderzoek graag voor je wat er precies aan de hand is, dat doe ik graag! 

Wel wil ik je er op wijzen dat dit een klant helpt klant forum is en dat ​@Waqqas en ​@MR_CHIP je juist probeerde te helpen. Kan je mij vertellen of je je herkent in het topic wat is meegestuurd? Weet je toevallig op welke technologie je zit? Indien dit WBA is, is de kans groot dat je last hebt van dit issue. 

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je alleen nog je geboortedatum invullen in je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je gelijk verder helpen. Geef je een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

18 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 26 februari 2025

Hallo ​@Opipo 

Zijn bovenstaande testen gedaan met een laptop of pc rechtstreeks aangesloten op de router met een internetkabel? Kijk eens of het vervangen van de internetkabel helpt of het vervangen van de internetkabel tussen mediaconverter en router.

Speelt dit probleem zich af op alle verbonden apparaten?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

Bekabeld en wifi apparaten.zijn al diverse apparaten geprobeerd, zelfde probleem. 
kabels zijn al vervangen. 
 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 26 februari 2025

@Opipo 

Heb je een ONT van Huawei of Genexis/Nokia?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

Nokia ook die is gereset.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 27 februari 2025

?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

hallo?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 28 februari 2025

@Opipo 

Het is verboden om je topic te bumpen maar gaat het om een zwarte Nokia? Dan kan je je hierbij aansluiten denk ik:

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

Wat gaan jullie er aan doen?


MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 78 reacties
  • 28 februari 2025
Opipo schreef:

Wat gaan jullie er aan doen?

heb je al gepost in het topic wat hier wordt genoemd , voor een eventuele omruiling?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

Ik ga geen 46 paginas doorlezen.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

Ik zou gister ook teruggebeld worden.. maar helaas…


MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 78 reacties
  • 1 maart 2025
Opipo schreef:

Ik zou gister ook teruggebeld worden.. maar helaas…

vraag ik dat van je ?

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 1 maart 2025

Vraa

MR_CHIP schreef:
Opipo schreef:

Ik zou gister ook teruggebeld worden.. maar helaas…

vraag ik dat van je ?

 

vraag ik om jouw reactie


MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 78 reacties
  • 1 maart 2025
Opipo schreef:

Vraa

MR_CHIP schreef:
Opipo schreef:

Ik zou gister ook teruggebeld worden.. maar helaas…

vraag ik dat van je ?

 

vraag ik om jouw reactie

ik mag reageren als ik wil en blijkbaar wil je niet geholpen worden je moet data aanleveren op de manier zoals in het hierboven topic gemelde manier 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

Welkom op onze community! ​@Opipo 

Ik snap goed dat je graag geniet van een stabiele verbinding. Ik onderzoek graag voor je wat er precies aan de hand is, dat doe ik graag! 

Wel wil ik je er op wijzen dat dit een klant helpt klant forum is en dat ​@Waqqas en ​@MR_CHIP je juist probeerde te helpen. Kan je mij vertellen of je je herkent in het topic wat is meegestuurd? Weet je toevallig op welke technologie je zit? Indien dit WBA is, is de kans groot dat je last hebt van dit issue. 

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je alleen nog je geboortedatum invullen in je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je gelijk verder helpen. Geef je een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20676 reacties
  • 4 maart 2025

@Opipo 

Als het om een zwarte Nokia gaat dan gaat het om KPN WBA en dan is het nog even afwachten..


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen