Hoge latency Deventer(moest een eigen topic starten)

  • 13 September 2023
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Hierbij de test snelheid met eigen router nadat ont 10/20 sec van de stroom was

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @SecondUnknown, bedankt voor het aanmaken van je eigen topic. Dit ziet er al een stuk beter uit. Nu ga ik je vragen om een volledige test uit te voeren en kun je ook twee commands uitvoeren in CMD? (met een bekabelde verbinding op het Zyxel modem) Ping -n 50 1.1.1.1 & Ping -n 50 8.8.8.8. Graag de screenshots van de results hier delen. Daarnaast wil ik je vragen om de onderstaande test zo precies mogelijk uit te voeren. Alvast bedankt! 

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Bekijk origineel

5 reacties

En deze nadat ik jullie modem er op aangesloten had(de asus router is nu niet aangesloten en alleen mijn pc hangt er aan met Cat6 kabel uit de muur doos(in de muur zit Cat5e)

 

@Tommie van Odido hierbij mijn eigen topic zoals gevraagd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SecondUnknown, bedankt voor het aanmaken van je eigen topic. Dit ziet er al een stuk beter uit. Nu ga ik je vragen om een volledige test uit te voeren en kun je ook twee commands uitvoeren in CMD? (met een bekabelde verbinding op het Zyxel modem) Ping -n 50 1.1.1.1 & Ping -n 50 8.8.8.8. Graag de screenshots van de results hier delen. Daarnaast wil ik je vragen om de onderstaande test zo precies mogelijk uit te voeren. Alvast bedankt! 

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SecondUnknown 

De latency en snelheden zijn uitstekend, wat is het probleem precies?

Hallo @SecondUnknown 

De latency en snelheden zijn uitstekend, wat is het probleem precies?

Hallo @SecondUnknown 

De latency en snelheden zijn uitstekend, wat is het probleem precies?

tijdens de test gaat de latency ook richting de 90 a 100 en dropped dan terug naar 21, daarnaast was het gisteren avond zo dat ik maar 400 download had ipv 950/1000. heb dat ook gepost in iemand ander zijn post vandaar dat ik het nu zo doe.

 

Reageer