Welkom op onze community! @Sprincky
Allereerst super fijn om te lezen dat Glasvezel is aangesloten. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag gebruik van wil maken. Ik wil ook dat je optimaal kan genieten van onze diensten. Ik help je dan ook graag verder!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken in het systeem en heb de verbinding van het modem gemeten. Ik krijg echter geen contact.
Wil je mij vertellen wat de lampjes op het modem en het ONT (glasvezelkastje) doen (aan/uit, kleur en knipperen langzaam/snel)? Daarnaast wil ik je vragen om zowel het modem als het ONT een herstart te geven. In dit topic op onze community lees je precies hoe je dit doet:
Uiteraard wil ik niet dat je nu helemaal zonder internet zit. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, stuur ik je graag een Unlimited vouchercode toe. Je kunt hiermee een hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Ik sta klaar om je verder te helpen!