Beantwoord

hoelang duurt opvolging voor kapot modem?

  • 4 November 2020
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

ik heb maandag contact gehad met de klantenservice i.v.m. mijn modem dat stuk is. er zou een bericht komen van de back office. hoelang gaat dit duren?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 November 2020, 10:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @lampekap1,

Uitgaande van de berichten op deze community duurt dat doorgaans wel even. Misschien kan webcare je verder helpen? Zij lezen mee op deze community en kunnen de status van jouw melding nakijken. Reageren doen ze vanzelf in jouw topic.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @lampekap1, welkom op de Community!

De huidige verwerkingstijd van onze technische dienst bedraagt vijf tot tien werkdagen. Dat is natuurlijk lang en dat kan in een situatie als deze frustrerend zijn, waarvoor excuses.

Je geeft aan dat het modem stuk is, maar ik zie dat mijn collega heeft genoteerd dat je wel verbonden bent met Wifi, maar geen werkende verbinding tot stand kunt brengen. Of dat aan het modem ligt, wordt nu onderzocht. Dat is een nog ietwat voorbarige conclusie. Daar wil ik je niet mee beledigen, maar daar wil ik mee zeggen: voordat je die conclusie trekt en verwacht dat er meteen een vervangend modem aankomt, wordt eerst onderzocht of het daar wel aan ligt. Geen zorgen, je bent in goede handen! Onze technici zijn weliswaar druk, maar uiterst capabel en zullen niet stoppen voordat er een oplossing gevonden is. 

Voor nu: een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

Reageer