Mijn vraag: Hoe kan ik Ouderlijk toezicht instellen op de Zyxel t-54 voor twee kinderen met verschillende eind- / bed-tijden? Zoon A mag tot 20 uur internet hebben, zoon B tot 21 uur (bijvoorbeeld).
In de handleiding (zie https://www.gerrit078.nl/downloads/Zyxel_DX5401-T54/EX5501-B0_User_s_Guide_V5.15-V5.17-Ed2.pdf) staat dat je binnen Ă©Ă©n profielen meerdere dagen kan aanvinken.
Maar in dit topic:
staat dat dat niet lukt (en dat is ook mijn ervaring) en dat je per dag een nieuw profiel moet aanmaken. Dat klinkt onlogisch en het is niet wat de handleiding vermeld; programmeerfoutje?
Maar om voor twee zoons elke dag Ă©Ă©n profiel per zoon te maken, zou (behalve veel omslachtig werk) een set van 2x7 = 14 regels gaan opleveren. Er kunnen echter maximaal 12 profielen worden ingesteld (naar eigen ervaring en volgens telefoontje met klantenservice).
Betekent dat het Ouderlijk toezicht dus beperkt is tot Ă©Ă©n kind?
Vier maanden geleden schreef moderator Lisa: "Ik ga deze feedback zeker meenemen, zodat dit hopelijk meegenomen kan worden als verbetering." Maar blijkbaar is hier nog steeds niets mee gedaan.
Ik heb intussen vele telefoontjes en mailtjes achter de rug, steeds weer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Maar ik zou na twee maanden zo langzamerhand wel dat Ouderlijk toezicht dat me beloofd is, willen gaan gebruiken…
Iemand een goed idee? Ik hoop dat ik niet wederom wordt afgescheept door een T-mobile collega. (Wat een anti-reclame!)