Skip to main content

Hallo,

afgelopen maandag is er een monteur bij ons geweest om de nieuwe Zyxel T-54 aan te sluiten. In eerste instantie werkte dit prima, maar sinds dinsdagmiddag komt er geen signaal meer binnen via de glasvezel. De telefoon werkt niet, TV werkt niet en internet werkt niet. Helemaal niets. Ik heb dinsdagavond contact gehad met de klantenservice en er zou een opdracht worden doorgestuurd naar Guidion, om met spoed langs te komen. Woensdagavond heb ik met Guideon gebeld, maar zij hadden nog niks gehoord. Ik werd vervolgens doorverbonden met jullie klantenservice en toen werd mij verteld dat de opdracht bij de ‘Front Office’ ligt. 

Hoe lang kan dit nog duren? We hebben nu helemaal niks thuis en ik heb al extra data en belminuten bij moeten kopen omdat het steeds een eeuwigheid duurt om contact te krijgen. 

Met vriendelijke groet,

Didi

Hoi @Didi54 , welkom bij de community. 

Als de frontdesk er niet uit komt wordt een ticket voor de backoffice gemaakt. Die hebben een doorlooptijd van 5 werkdagen.  De frontdesk heeft wel de mogelijkheid om een unlimited mobiele voucher te verstrekken zodat je via een wifi hotspot toch nog internet hebt.

Hallo @eric, bedankt voor de snelle reactie. Hoe werkt dat precies? Mijn mobiele telefoonabonnement is niet bij T-Mobile. Kan dat dan alsnog en kan ik dan de laptop ook gebruiken?

Didi

Dit werkt op t-mobile,  Ben en Tele2 sims. Zowel abonnementen als prepaid.

Hallo @eric, ik heb een (geldige) T-mobile simkaart gevonden, dus dan zou het moeten werken. Moet ik hiervoor weer naar de klantenservice bellen of kan dit online geregeld worden?

Hallo @Didi54 

Een moderator hier kan je ook een voucher voor 7 dagen internet bieden maar die zullen er weer vanaf morgen zijn. Je kan dan je hotspot op mobiel aanzetten en bijvoorbeeld je laptop verbinden.

Hallo @Waqqas. Bedankt voor de verduidelijking. Ik dacht dat Eric een mod was, maar zie net dat dit niet het geval is. 

@Tommie, kun jij mij helpen, of moet ik daarvoor bij iemand anders zijn?

Gr. Didi 

Er zitten voornamelijk andere klanten hier. Mods komen vanzelf langs.

Hoi @Didi54, een ruwe start is nooit een fijne manier om jouw abonnement voor thuis in gang te brengen. Ik bied je graag een Unlimited Internet voucher aan voor de komende zeven dagen. Zo ben je in ieder geval via mobiele hotspot online en kun je, zonder GB's te hoeven aanvullen, ongelimiteerd aan het werk gaan. Je ontvangt zo een privébericht van me met daarin de vouchercode. Deze code kun je versturen (per sms) naar 2244. Binnen tien minuten ontvang je de activatiebevestiging en kun je van de bundel gebruikmaken. Heb je al een update gehad met betrekking tot het uitstaande ticket?

Bedankt voor de hulp vorige week. De week is inmiddels (bijna) om, maar het duurt helaas nog wel even voordat we een monteur komt, dus na vandaag zitten we weer zonder hotspot. Is er een mod die mij (weer) voor een weekje kan helpen met een voucher? Al vast bedankt. 

Hoi @Didi54, dat wil ik zelfs heel graag voor je regelen, jammer dat Guidion nog op zich laat wachten en handig dat je ons hier op de hoogte brengt! Ik stuur je heel snel een vouchercode toe via een privébericht. Ik ga duimen dat de permanente oplossing zo snel mogelijk langskomt! 👍

Dankjewel!

We zijn inmiddels een week verder, maar het is helaas nog niet opgelost. Vorige week vrijdag is er een monteur van Guidion langs geweest en hij heeft zijn uiterste best gedaan, maar er moet helaas een monteur van KPN komen, omdat het echt aan de glasvezelverbinding zelf ligt. Dat is maandag doorgegeven, maar KPN heeft nog niets laten horen, dus dat zal wel na het weekend worden. Zou ik nog een voucher mogen hebben? Ik had de klantenservice vanochtend ook gebeld en ik zou er weer één toegestuurd krijgen via de mail, maar dat lijkt weer ergens fout gegaan te zijn. Al vast bedankt. Hopelijk hoef ik jullie nog een keer lastig te vallen. 

Gr. Didi

@Didi54 ik heb je de nieuwe vouchercode in een privébericht gestuurd. P.s. ons val je niet lastig hoor, we helpen je graag! Hopelijk is er snel licht aan het einde van de tunnel.

Reageer