Sinds maandag 18 november is het internet bij mij weggevallen.
Heb hierover gebeld en dinsdag is er een monteur bij me langs geweest.
Deze heeft een andere modem uitgebprobeert die werkte ook niet, volgens hem kwam het signaal van de glasvezel goed binnen in het binnenkomende kpn kastje.
Hij zei dat hij het zou doorsturen naar de technische dienst. Hier kreeg ik ook een mail over dat er binnen 3 werkdagen een antwoord zou komen.
Nu bel ik dus naar odido en de dame in kwestie kan me niet verder helpen en zegt dat de technische dienst er nog mee bezig is. Op de vraag hoe lang zoiets kan duren kan ze geen antwoord geven.
Nu heb ik voor een week een voucher gehad, heb ik geluk mee dat ik toevallig odido mobiel internet heb.
Maar voor als je thuis werkt en je partner ook overdag internet nodig heeft voor de studie is dit een beetje een onhoudbare situatie geworden. Sinds ik een vaste internet verbinding heb heb ik eigenlijk nog nooit langer dan een paar uur geen internet gehad. Nu heb ik een aantal werkzaamheden waarbij ik hoge uploadsnelheden nodig heb een beetje voor me uit kunnen schuiven maar nu ik geen idee heb aan welke termijn ik moet denken dat ik weer internet heb loop ik echt tegen een probleem aan.
Mijn vraag is dan ook hoe lang mag zoiets duren voordat je het abbonnement met odido open mag breken om naar een andere provider te gaan. Ik neem aan dat odido zijn verplichtingen moet nakomen en mij internet moet leveren en als ze dat dan niet lukt ik het contract open mag breken.
Met vriendelijke groet,
Ben