Skip to main content

Ik merk dat de tijdsinstelling van mijn modem niet meer klopt, hierdoor kloppen de toegangstijden tot internet niet meer. Maar volgens mij heb ik geen toegang tot de tijdsinstellingen die te vinden zouden moeten zijn onder system maintenance → Time and Date

https://faq.draytek.com.au/2008/03/12/how-to-set-date-and-time-for-vigor-routers/

Hoe moet ik dit oplossen?

Hi @k.eenschoten, heel erg fijn dat je de hotspot gelijk bent gaan testen! Jouw reactie is ons zeker niet ontgaan, maar het is momenteel erg druk op de Community en daardoor is de reactietijd wat langer. Excuses hiervoor! Ik heb de terugkoppeling gegeven aan mijn collega van de technische dienst en ben in afwachting van zijn reactie. Zodra ik een terugkoppeling krijg, dan laat ik dat meteen aan je weten. Hopelijk kunnen ik en mijn collega samen tot een oplossing komen. Weet dat we ons uiterste best doen om dit issue voor je te verhelpen. Ik wil dit echt voor je fixen! ❤️


Hi @k.eenschoten, zoals beloofd zou ik er bij je op terugkomen zodra ik nieuws hoorde van mijn collega! Aan onze kant is het certificaat gewoon in orde, dus dit probleem zou aan de browser van de tv moeten liggen. Waarschijnlijk is deze browser verouderd, waardoor het niet werkt. Ik wilde je heel graag verblijden met ander nieuws, maar omdat we deze zender niet ondersteunen kunnen we je jammer genoeg niet verder helpen momenteel. In dit geval is de tv dus de boosdoener en zou ik voorstellen om dan voortaan via je laptop te luisteren, aangezien het via die weg wel werkt. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel ze dan vooral. Het liefst had ik je voorzien van een enthousiaste terugkoppeling waarin ik een oplossing voor je had, maar hopelijk heb ik je zo in ieder geval wel meer duidelijkheid kunnen geven! 


Hallo, toch heel erg bedankt voor voor alle moeite.

Mvg Harry


Reageer