Skip to main content

hoe kan ik de klantenservice te pakken krijgen?

Er is vandaag bij graafwerkzaamheden buiten ons terrein een Odido-kabel geraakt, met als resultaat geen internet en geen tv. De klantenservice telefonisch geeft een foutmelding.  Hoe kan ik van deze kabelbreuk een melding maken? 

Heereweg 253, 2161BH Lisse.

Uitgelichte reactie

9 april 2025

@Divertissimo Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Oprecht sorry dat je ons gister niet te pakken kreeg. Er speelde inderdaad problemen waardoor onze Klantenservice slecht bereikbaar was. Dit is nu gelukkig opgelost. Ervaar jij dit ook zo? 

Is het inmiddels gelukt om met mijn collega’s in contact te komen? Ik help je natuurlijk ook met alle liefde verder. Ik wil graag dat je weer kan genieten van onze diensten! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk ik verder helpen. 

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 7 april 2025

Het is altijd een kabel van een lokale netbeheerder. Odido huurt een vezel van zo'n bedrijf.

Bel dan de klantenservice op 0800-0092. Dan openen zij een ticket voor de technische dienst. Die zal dan de netbeheerder deze storing doorgeven. Hoe snel bij graafwerkzaamheden zaken hersteld zijn kan verschillen per situatie. Je kunt een mobiele unlimited voucher vragen zodat je op jouw telefoon, als je een Ben of Odido simkaart hebt, een wifi hotspot kunt maken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 april 2025

Dank voor de snelle reactie,  we zijn de hele middag al aan het proberen om de klantenservice op dat 0800-nummer te bellen maar krijgen een bandje dat het momenteel niet mogelijk is..

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 9 april 2025

@Divertissimo Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Oprecht sorry dat je ons gister niet te pakken kreeg. Er speelde inderdaad problemen waardoor onze Klantenservice slecht bereikbaar was. Dit is nu gelukkig opgelost. Ervaar jij dit ook zo? 

Is het inmiddels gelukt om met mijn collega’s in contact te komen? Ik help je natuurlijk ook met alle liefde verder. Ik wil graag dat je weer kan genieten van onze diensten! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk ik verder helpen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen