Ik heb DSL van Tmobile en daarbij een Zyxel T50 modem gekregen. Nu heb ik daarnaast ook een eigen router die ik erachter wil zetten. Het is de Asus RT-AC86U Gaming Router.
Ik begreep dat het gebruik van een eigen router voordelen kan hebben voor je verbinding en je gaming, dus vandaar dat ik die heb aangeschaft.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik deze moet aansluiten op de juiste manier. Hij staat nu als access point, en dat werkt wel qua verbinding, maar ik heb niet het idee dat dit de juiste manier is om het meeste voordeel uit deze extra router de halen.
Zo werkt UPNP op mijn Xbox nog steeds niet en is mijn NAT ook niet open. Maar ik kan UPnP dus niet instellen op mijn Asus, omdat hij op acces point mode staan. Dus mijn vraag is eigenlijk
Hoe stel ik de Zyxel zo in, dat hij alle data doorzet naar de Asus, zodat die eigenlijk mijn main router wordt en ik daar alles kan instellen (upnp en portforwarden en zo). Wat moet ik daarvoor instellen op mijn Zyxel, en wat moet ik daarvoor instellen op mijn Asus?
Thanks alvast!