@koenka Goed dat je onze community hebt gevonden en dit topic start. Ik wil natuurlijk dat je weer een stabiele verbinding ervaart. Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik help je ook graag verder!
Is de verbinding inmiddels weer verbeterd? Zo niet, wil je dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen verder helpen!
@NuFaN Fijn om te lezen dat de boel weer functioneert naar behoren! 😀 Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen?
@totaleslimmekind Het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen in het topic die geen toegevoegde waarde hebben. Mocht je het antwoord op de vraag zelf niet weten en ben je toch benieuwd naar de oplossing? Houd het topic dan in de gaten en lees het topic gerust mee. In dit topic lees je de community Huisregels nog eens na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.