Skip to main content

High latency en packetloss omgeving Rotterdam

• 24 februari 2025
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

• is een Top Poster
  • 19 reacties

Daar gaan we weer.. het is 1,5 maand ongeveer goed gegaan, maar we hebben weer ping spikes en packet loss!

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

@koenka Goed dat je onze community hebt gevonden en dit topic start. Ik wil natuurlijk dat je weer een stabiele verbinding ervaart. Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal.  Ik help je ook graag verder! 

Is de verbinding inmiddels weer verbeterd? Zo niet, wil je dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen verder helpen! 

@NuFaN Fijn om te lezen dat de boel weer functioneert naar behoren! 😀 Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? 

@totaleslimmekind Het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen in het topic die geen toegevoegde waarde hebben. Mocht je het antwoord op de vraag zelf niet weten en ben je toch benieuwd naar de oplossing? Houd het topic dan in de gaten en lees het topic gerust mee. In dit topic lees je de community Huisregels nog eens na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

8 reacties

NuFaN
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 24 februari 2025

Hier momenteel ook steeds wegvallende connectie en wegvallende tv! Wel wifi geen internet! Gaat niet goed dus! Omgeving ijsselmonde

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 490 reacties
  • 25 februari 2025
NuFaN schreef:

Hier momenteel ook steeds wegvallende connectie en wegvallende tv! Wel wifi geen internet! Gaat niet goed dus! Omgeving ijsselmonde

niet bumpen

bumpen is nutteloose reacties antwoorden aan een topic

denk dit de volgende keer

help ik de gebriker of ben ik gewoon aan het kletsen?

als jij denkt dat jij de enige bent, ik was dat ook! maar ik heb van mijn fouten geleerd eindelijk

als u tijd hebt kijk naar de huisregels
Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

NuFaN
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 25 februari 2025

En yet here you are! 🤣

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 490 reacties
  • 25 februari 2025
NuFaN schreef:

En yet here you are! 🤣

dit is niet “bumpen” ik ben gewoon iets nuttigs zeggen niet zeggen b.v dit

oh nee dat is niet leuk voor jou! hooepijk woord het snel opgelost

dus dat is wat jij hebt gedaan 

dit toevoegt hellemaal niks in de onderwerp

wat ​@Occaj heeft gezegt hier Waarom is zwarte smilie nog geen superuser? | Odido community

Wat jij de hele tijd doet. Onnodige reacties plaatsen onder topics die niets toevoegen. Waardoor het topic weer omhoog geplaatst wordt. Is niet toegestaan, weet je ondertussen ook wel. Is al meermaals aangegeven. Er wordt erg gestoord aan jouw gedrag en hoe je reageert onder topics. Als je oprecht niks nuttigs te zeggen hebt onder topics, hou je dan stil. Dit is een klant helpt klant forum. Niet een "kijk hoe leuk ik ben" forum. Komt vanzelf dat je met dit gedrag onder de ban-hamer komt, wat betekend; geblokkeerd wordt van de community.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 25 februari 2025
NuFaN schreef:

​@NuFaN en ​@koenka zie mijn onderschrift Vul alles zoveel mogelijk in de moderators kunnen dan beter zien wat er op jullie adres eventueel mis gaat.

NuFaN
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 25 februari 2025

@Cristien thanks voor je opmerking, mijn profiel is al volledig, maar alles lijkt inmiddels weer te functioneren!

Kan je btw mensen blokkeren hier of kan iemand continu onsamenhangende kansloze reacties spuien om zich maar belangrijk en interessant te voelen!? 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 27 februari 2025

@koenka  ik ben geen moderator, ik heb je privébericht gelezen maar je moet echt op de hulp van een moderator wachten., je bericht is wel doorgestuurd als de moderators tijd hebben helpen ze je verder.
Sorry dat ik op dit moment niet meer kan doen!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 3 maart 2025

@koenka Goed dat je onze community hebt gevonden en dit topic start. Ik wil natuurlijk dat je weer een stabiele verbinding ervaart. Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal.  Ik help je ook graag verder! 

Is de verbinding inmiddels weer verbeterd? Zo niet, wil je dan nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen verder helpen! 

@NuFaN Fijn om te lezen dat de boel weer functioneert naar behoren! 😀 Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? 

@totaleslimmekind Het is niet de bedoeling om berichten te plaatsen in het topic die geen toegevoegde waarde hebben. Mocht je het antwoord op de vraag zelf niet weten en ben je toch benieuwd naar de oplossing? Houd het topic dan in de gaten en lees het topic gerust mee. In dit topic lees je de community Huisregels nog eens na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen