Skip to main content

Goedemiddag,

sinds kort heb ik een Glasvezel TV Internet abonnement afgesloten, alleen echter krijg ik helaas herhaaldelijk uitval van mijn internet, zowel draadloos en bekabeld.  dit is voor mijn werk echt  niet te doen omdat ik bij elke vergadering bijna om de 5 min kort tot geen internetverbinding krijg,

Ik heb al 3 maal een hard reset gedaan, Cat5 kabels gecontroleerd, ik heb  geen andere koppelingen of accespoints.

 

Internet uitval 06-06-2024 10:00
Internet uitval 06-06-2024 13:19
Internet uitval 06-06-2024 13:40
Internet uitval 07-06-2024 20:09
Internet uitval 09-06-2024 12:40
Internet uitval 09-06-2024 12:46
Internet uitval 09-06-2024 13:20
Internet uitval 09-06-2024 14:00
Internet uitval 09-06-2024 14:30
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen want dit is echt voor mij niet te doen.

Hi @noahVA, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en op alle genoemde data en tijdstippen kwam er wel internet binnen, het internet lijkt dus niet weg te vallen. Hoe herken je de uitval precies en op welk device? Heb je toevallig het MAC-adres van het apparaat waar je het op merkt? Dan kan ik daar verder zoeken! 


Goedemorgen @Tommie van Odido ,

 

op mijn vorige comment heb ik letterlijk een mini seconde uitval  op het genoemde tijdstippen, dit is voor meerdere apparaten voor LAN zowel WLAN.

ik kan je wel het MAC-Adres vermelden waarbij er veel gewerkt wordt: 

F0-2F-74-22-A2-34

14:49:d4:9d:e5:47

 


Ik zie het 2e MAC-adres niet terug @noahVA. Het lijkt er wel op dat er een onderbreking is geweest op de WAN-poort. Ik wilde een monteur voor je aansturen maar toen zag ik dat dit al gedaan was. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je! 


Reageer