Nou, we zijn inmiddels bijna 1,5 week bezig om verbinding te krijgen met een netwerk. Manman, wat een gedoe en wat een slechte service en communicatie overal 🫠
Overstappen van KPN naar T mobile, het klonk zo mooi; flink omlaag in kosten, maar de praktijk geeft je een maagzweer hoor Tmobile heeft de nieuwe spullen geleverd en aangesloten, joepie! We kunnen gewoon gelijk weer alles gebruiken in huis. Ohnee, toch niet, KPN moet nog langskomen. Want er moet nog iets omgezet worden (???) in de meterkast. Tot 5(!!!) keer toe komt de monteur niet op afgesproken tijd opdagen. En dan is hij er eindelijk wel, WERKT HET NOG NIET. T-Mobile kan uiteraard niet helpen, want er moet eerst weer een ticket gemaakt worden waar 6 mensen een plasje over moeten doen.
Maar wellicht kan iemand hier mij helpen al? We hebben een T-56 modem, glasvezel, allelampjes groen, behalve het internet lampje, die is rood. Wifinetwerk is wel zichtbaar, maar geeft bij mijn telefoon de melding "WPA3 connection required." Wellicht kan ik daar al iets mee? Is het een instelling in het modem?
Kan iemand me hier verder mee helpen? Ik word er inmiddels wel moedeloos van 🥲
Groet, Stefanie