Help Odido!
Een schreeuw om hulp! Inmiddels al een week zonder glasvezel internet. Dagelijks aan het bellen met jullie. Het probleem heeft zich al vaker voorgedaan. Nu inmiddels 2x een monteur langs geweest zonder resultaat. Het probleem is heel makkelijk op te lossen, alleen moet er nu echt iemand wakker worden en dit gaan doen. Ik zit hier met 2 oudere mensen van in de 80 die al een week geen TV hebben, 2 thuiswerkers die lopen te kloten met een hotspot op 4G, kinderen met tablets etc etc. Ik ben echt de wanhoop nabij!
Is er iemand die echt eens even de moeite wil doen om het probleem serieus aan te pakken, zodat het niet meer voorkomt??
Wat al gedaan:
- 2x monteur bezoek gehad
- 2x nieuwe modem geprobeerd
- Diverse malen reset gedaan
- Leiding meting gedaan
Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd voordat er weer internet was. Dit kan echt niet!
Ik heb diverse referentienummers van jullie doorgekregen: 74842470/74900473 en 74947335
Ik bel dagelijks, maar kom geen steek verder. Moet mijn hele verhaal steeds opnieuw doen.
Odido doe je best eens!!
Jullie hebben mijn gegevens en ben bereikbaar voor telefonisch contact!