Skip to main content

Help Odido!

Een schreeuw om hulp! Inmiddels al een week zonder glasvezel internet. Dagelijks aan het bellen met jullie. Het probleem heeft zich al vaker voorgedaan. Nu inmiddels 2x een monteur langs geweest zonder resultaat. Het probleem is heel makkelijk op te lossen, alleen moet er nu echt iemand wakker worden en dit gaan doen. Ik zit hier met 2 oudere mensen van in de 80 die al een week geen TV hebben, 2 thuiswerkers die lopen te kloten met een hotspot op 4G, kinderen met tablets etc etc. Ik ben echt de wanhoop nabij!

Is er iemand die echt eens even de moeite wil doen om het probleem serieus aan te pakken, zodat het niet meer voorkomt??

Wat al gedaan:

• 2x monteur bezoek gehad
  • 2x nieuwe modem geprobeerd
  • Diverse malen reset gedaan
  • Leiding meting gedaan

Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd voordat er weer internet was. Dit kan echt niet!

Ik heb diverse referentienummers van jullie doorgekregen: 74842470/74900473 en 74947335

Ik bel dagelijks, maar kom geen steek verder. Moet mijn hele verhaal steeds opnieuw doen.

Odido doe je best eens!!

Jullie hebben mijn gegevens en ben bereikbaar voor telefonisch contact!

Welkom op onze community! ​@ghoeven01 

Ik snap goed dat je graag weer gebruik wil maken van Internet + TV. Oprecht sorry dat we de verbinding nog niet hebben kunnen herstellen. Ik kijk uiteraard graag met je mee naar de status van het ticket. Ik wil dat jij weer kan genieten van onze diensten! 

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie momenteel dat onze technische dienst nog wacht op een terugkoppeling vanuit de netwerkbeheerder. Ik begrijp goed dat dit niet het gewenste antwoord is, maar ik wil natuurlijk niet de verkeerde verwachting scheppen. Zodra zij een update ontvangen, zullen de vervolgstappen bekend worden. 

In de tussentijd wil ik dat jullie allemaal weer online kunnen zijn. Ik heb daarom gelijk geregeld dat er een 4G-modem jullie kant op komt! Op die manier kunnen jullie in ieder geval weer TV kijken en thuiswerken. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar! 😊 

Help Odido!

Een schreeuw om hulp! Inmiddels al een week zonder glasvezel internet. Dagelijks aan het bellen met jullie. Het probleem heeft zich al vaker voorgedaan. Nu inmiddels 2x een monteur langs geweest zonder resultaat. Het probleem is heel makkelijk op te lossen, alleen moet er nu echt iemand wakker worden en dit gaan doen. Ik zit hier met 2 oudere mensen van in de 80 die al een week geen TV hebben, 2 thuiswerkers die lopen te kloten met een hotspot op 4G, kinderen met tablets etc etc. Ik ben echt de wanhoop nabij!

Is er iemand die echt eens even de moeite wil doen om het probleem serieus aan te pakken, zodat het niet meer voorkomt??

Wat al gedaan:

• 2x monteur bezoek gehad
  • 2x nieuwe modem geprobeerd
  • Diverse malen reset gedaan
  • Leiding meting gedaan

Vorige keer heeft het bijna een maand geduurd voordat er weer internet was. Dit kan echt niet!

Ik heb diverse referentienummers van jullie doorgekregen: 74842470/74900473 en 74947335

Ik bel dagelijks, maar kom geen steek verder. Moet mijn hele verhaal steeds opnieuw doen.

Odido doe je best eens!!

Jullie hebben mijn gegevens en ben bereikbaar voor telefonisch contact!

Hoi Teresa,

Bedankt voor het meedenken. Het 4G modem is in ieder geval wat. Ik ben gewoon erg teleurgesteld in de hele gang van zaken….het is echt een klusje van 5 minuten, alleen de organisatie(s) erachter zijn zo mega log dat het echt TE lang duurt voordat er beweging en actie is.

We wonen in het buitengebied, zijn ECHT afhankelijk van glasvezel….

Ik heb jullie serviceafdeling ook al gemaild… Hoop dat er in ieder geval nu actie wordt ondernomen.

@ghoeven01 Dat kan ik mij goed voorstellen, ik ben in ieder geval blij dat je het uit en nu kwijt bent. Ik weet zeker dat het 4G modem nu voor wat ademruimte zal zorgen! 

Weet ook dat je mij altijd om een update mag vragen, dan kijk ik het gelijk voor je na. 

@ghoeven01 Dat kan ik mij goed voorstellen, ik ben in ieder geval blij dat je het uit en nu kwijt bent. Ik weet zeker dat het 4G modem nu voor wat ademruimte zal zorgen! 

Weet ook dat je mij altijd om een update mag vragen, dan kijk ik het gelijk voor je na. 

Dag ​@Teresa van Odido ,

Kun je me voorzien van een update van mijn melding? 

Ik verbaas me er echt over dat een ‘bezoekje aan de POP’ hier verderop al bijna 2 weken moet duren. Ik bedoel het niet als aanval naar jou persoonlijk maar dit kan echt niet!

Ik heb gemaild met het verzoek telefonisch contact op te nemen, inmiddels een aangetekende brief gestuurd met datzelfde verzoek, maar het is compleet stil aan jullie kant.

Wat moet ik in vredesnaam nog doen om jullie in beweging te krijgen? Ik lees hier dat er mensen met hetzelfde probleem al ruim 11 weken zitten te wachten. En schuif het aub niet af op de beheerder van het glasvezelnetwerk, dat zij zo traag zijn. Odido heeft afspraken dan blijkbaar echt verkeerd gemaakt met DeltaFiber!

Ik wil echt dat dit voor de kerst geregeld is!

Hey ​@ghoeven01, het ligt nu bij het core network team om het te onderzoeken. Er lijkt iets mis te gaan met de configuratie van het netwerk. Ik hoop ook dat het opgelost is voor de kerst! 

Reageer