Skip to main content

Ik heb sinds een uur continu een rood lampje op mijn converter en modem. Heb beide al gereset volgens jullie aanwijzingen. Bij odido is niemand meer bereikbaar en help ik moet morgen mijn verslag inleveren en kan nu niets voor school

 

Kan iemand mij helpen?🙏

Welkom op onze community! @I'tje 

Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik ga gelijk voor je aan de slag! 

Gelukkig zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een monteur is aangestuurd. Fijn! 

Misschien val ik in de herhaling, maar heb je ook een Unlimited vouchercode gekregen. Ik wil graag dat je jouw verslag kan inleveren! Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot aanzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je dit wil? Dan stuur ik de code gelijk toe.

Heb je nog vragen of kan ik in de tussentijd nog iets anders voor je doen? Laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Hi Teresa

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels idd contact gehad. Helaas heb Ik Youfone als provider

Toch bedankt. Ik hoop dat de monteur het snel kan oplossen.Goed weekendje 

 

Groet Ilvy


@I'tje Dank je wel voor je begrip, ik weet zeker dat de monteur je verder kan helpen! 

Ik wil je toch heel graag helpen. Als je wil, mag je van mij een Odido simkaart kopen (10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze uiteraard gelijk voor je. 

Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Zodra ik dit in het systeem heb gezet, ontvang je hier een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je mij weten of je gebruik wil maken van dit voorstel? Dan stuur ik je alvast een code, zodat je daar niet op hoeft te wachten, maar gelijk aan de slag kan! 

 


Hoi Teresa,

 

Super aardig. Hoeveel GB zit er op een simkaart? 😀


@I'tje Op de simkaart zelf zit geen data, maar als ik je de vouchercode stuur heb je Unlimited data. 

Je kunt dan dus ongestoord aan je verslag! 😀


Super fijn. In geldrop zie ik zit the phonehouse. Ik zou dit graag willen ontvangen. Bedankt voor het meedenken😀


@I'tje Ik heb je de code gelijk alvast gestuurd! 

Geef je mij een seintje als je een foto van de bon hebt? 

Heel veel succes met je verslag en uiteraard graag gedaan! 😊


Hoi Teresa, Hierbij het bonnetje 😀


@I'tje Super bedankt voor de genomen moeite, ik heb de vergoeding meteen in het systeem gezet! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Is het gelukt om de code te activeren?

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Reageer