Skip to main content

Beste,

Recentelijk hebben we besloten om een beter internetpakket te nemen bij odido (1000/1000). Nu hebben we direct ook een CAT6 kabel doorgetrokken naar zolder waar mijn gaming setup staat. Ik ervaar met bekabeld zeker een goede latency (ms) in game maar constant packet loss tussen de 5 en 10%. 

We hebben verder geen aparte routers, enkel direct de modem van ODIDO. Deze meerdere keren opnieuw opgestart zonder succes. wederom ook een fabrieksreset gedaan maar ook zonder succes. de packet loss blijft. 

Verder gekeken of de packet loss enkel aanwezig is als er meerdere apparaten tegelijk verbonden zijn met het internet op de wifi. zowel als alles is afgesloten als wanneer er apparaten op het netwerk zitten is het probleem hetzelfde. Van wat ik heb kunnen testen zijn de problemen het grootst in de avond.

Is er iets wat hieraan gedaan kunt worden?

wellicht is de modem verouderd deze hebben we al jaren en kan die de glasvezel verbinding niet goed aan?

ik heb op andere posts gekeken van de community en stuur direct alles mee wat gevraagd werd bij de andere om het proces iets te versnellen.

ik hoor het graag.

Hi ​@Astridlagrand, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en mijn collega's van de technische dienst geven aan dat het probleem in Hellevoetsluis opgelost zou moeten zijn. Aangezien je nog dezelfde problemen ervaart, wil ik hier graag een nieuw onderzoek voor opstarten. Zou je nieuwe ping testen willen leveren waarop de packetloss te zien is? Mochten er meerdere mensen in de omgeving Hellevoetsluis dit probleem nog steeds ervaren, dan zie ik ook van jullie graag voorbeelden tegemoet komen! 

En hoe zit het de packet loss in Rotterdam dat topic is pretty much dood gezien niemand van jullie erop reageert, HOE KAN DIT? ​@Nora van Odido 

Reageer