Skip to main content

Al de gehele missing is er geen internet en tv in Hoogvliet. TV signaal geeft aan dat er een storing is en het niet aan ons ligt. Odido site geeft aan dat er geen storing is. Hoe nu verder

Melding gedaan via het service nummer. Wordt uitgezocht. 


Hi @SJP, bedankt voor het starten van dit topic. Weet dat we hier als moderators zo snel mogelijk bij je terug komen. Soms kan het even duren en ik ben dan ook blij te zien dat er inmiddels een onderzoek loopt. De technische dienst is ermee bezig. Als er meer informatie is, hoor je van ons. Bedankt voor je geduld, we fiksen dit zo snel als we kunnen!


Na herhaaldelijk bellen met het servicenummer is er tot op heden nog geen oplossing. Betekent dat ik vanaf dinsdag zonder internet en TV zit. Ik wordt ook niet teruggebeld dat er naar gekeken wordt. Niemand kan mij wat zeggen. Verwacht ook niet meer dat het voor het weekend wordt opgelost. Wat een drama. Ergste is dat je gewoon niets te horen krijgt.

Graag advies hoe ik mijn (jaar)abonnement per direct kan beëindigen. Ik ga ervan uit als Odido niet levert ik ook niet aan het contract gehouden kan worden!

Verschrikkelijk kwaad en teleurgesteld.


Hoi @SJP,  ik heb het direct nagekeken! Ik zie inderdaad dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Als het binnen 30 dagen niet wordt opgelost, kun je altijd kosteloos opzeggen binnen jaarcontract. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Bedankt voor je reactie. Monteur is vandaag geweest en heeft het helaas niet kunnen oplossen. Probleem zat niet in huis. Waarschijnlijk is er ergens een kabel tijdens graafwerkzaamheden beschadigd. Als dat zo is kan ik toch niet de enige zijn die geen verbinding heeft en moet het probleem toch bekend zijn? Nu weer 24 uur wachten voordat we weer een reactie mogen verwachten. 
 

De voucher voor unlimited internet via de mobiel heb ik afgelopen vrijdag ontvangen. Echter lost dit het probleem natuurlijk niet op. Ik verwacht wel een compensatie op het abonnement voor de dagen dat er geen verbinding is geweest. Neem aan dat het binnen de 30 dagen is opgelost. Zo niet dan zal ik zeker het abonnement opzeggen. 


Hey @SJP, de monteur heeft een ticket ingeschoten voor de technische dienst. Zij zullen dit verder onderzoeken!

Uiteraard zullen we de dagen dat je geen diensten gehad hebt compenseren. Dit kunnen we wel pas doen op het moment dat het opgelost is. Dan hebben we een exacte periode wat we kunnen vergoeden. 


Reageer