Al de gehele missing is er geen internet en tv in Hoogvliet. TV signaal geeft aan dat er een storing is en het niet aan ons ligt. Odido site geeft aan dat er geen storing is. Hoe nu verder
Melding gedaan via het service nummer. Wordt uitgezocht.
Hi
Na herhaaldelijk bellen met het servicenummer is er tot op heden nog geen oplossing. Betekent dat ik vanaf dinsdag zonder internet en TV zit. Ik wordt ook niet teruggebeld dat er naar gekeken wordt. Niemand kan mij wat zeggen. Verwacht ook niet meer dat het voor het weekend wordt opgelost. Wat een drama. Ergste is dat je gewoon niets te horen krijgt.
Graag advies hoe ik mijn (jaar)abonnement per direct kan beëindigen. Ik ga ervan uit als Odido niet levert ik ook niet aan het contract gehouden kan worden!
Verschrikkelijk kwaad en teleurgesteld.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Monteur is vandaag geweest en heeft het helaas niet kunnen oplossen. Probleem zat niet in huis. Waarschijnlijk is er ergens een kabel tijdens graafwerkzaamheden beschadigd. Als dat zo is kan ik toch niet de enige zijn die geen verbinding heeft en moet het probleem toch bekend zijn? Nu weer 24 uur wachten voordat we weer een reactie mogen verwachten.
De voucher voor unlimited internet via de mobiel heb ik afgelopen vrijdag ontvangen. Echter lost dit het probleem natuurlijk niet op. Ik verwacht wel een compensatie op het abonnement voor de dagen dat er geen verbinding is geweest. Neem aan dat het binnen de 30 dagen is opgelost. Zo niet dan zal ik zeker het abonnement opzeggen.
Hey
Uiteraard zullen we de dagen dat je geen diensten gehad hebt compenseren. Dit kunnen we wel pas doen op het moment dat het opgelost is. Dan hebben we een exacte periode wat we kunnen vergoeden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.