Volgens mij hebben meer mensen hier last van, maar ik word gek van de slechte dataverbinding bij Odido. Toen ik bij T-mobile zat had ik nergens last van en deed zowel de data op mijn mobiel het goed als wel de tv en internet thuis deden het prima. Had nooit wat te klagen tot Odido verscheen…
ook mijn tv krijgt nog maar een vierde van de snelheid die ik hoervoor haalde. naast het feit dat ik een 1gb snelheid heb, kreeg de monteur het maanden geleden niet voor elkaar om van de berging een kabel te trekken naar de woonkamer waar ik 20 euro voor moest betalen, vind ik opzich geen probleem want het is een lastige plek (ziggo lukte het wel). ik heb een 1gb snelheid gekozen terwijl ik ongeveer 400 haalde, maar dat snap ik gezien de modem wat verder staat en ik een netwerk gecreerd heb via van die pods die ik gekocht heb. sinds odido haal ik maar een snelheid van 80mb download.... dit kan echt niet.
Ik heb gehoord dat alleen de naam is veranderd en het via hetzelfde netwerk gaat, maar dit klopt gewoon niet. De verbinding is echt verschrikkelijk geworden. Het ergste is mijn mobiel... de data werkt zo slecht... ik kan soms buiten op plekken waar ik vroeger gewoon alles kon doen (op werk) niet meer bellen, niet meer op internet... helemaal niks... bij tmobile werkte dit gewoon perfect... maar odido is echt verschrikkelijk. wat is er allemaal aan de hand? waarom werkt het allemaal zo slecht? Ik heb de Samsung s23 ultra en nogmaals met T-mobile werkte alles echt perfect. bij odido zit ik gewoon op werk soms 11 uur afgesloten van internet…
ps ter info ik woon en werk in Utrecht