Skip to main content

Heeeeel traag internet

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Goedenavond!

 

Ik heb paar weken geleden internet storing gehad hier, en sinds dien is het heel bagger met de internet snelheid zowel bekabelt als WIFI, ik zelf heb altijd 1000MB snelheid gehad, sinds de storing is het bekabelt 400mb en wifi 200MB,

 

Hierover heb ik toen gelijk ODIDO gebeld en de meneer heeft toen mijn WIFI opgesplitst in 2,4 en de 5G.

Toen hebben we weer een internet snelheid uitgevoerd en deze kwam toen uit op 450MB op 5G wifi, nog niet goed maar alsnog sneller dan eerst, dit heb ik paar dagen aangekeken, vervolgens ging het internet weer zo traag als dikke stront tegen een helling op!, dus ik WEER gebeld, Mevrouw heeft toen alles samen met mij gecontroleerd of alles in orde was, en dit was zo, ze kon niet verklaren waarom mijn internet TRAAG is, dus door gezet naar de technische dienst, deze zou mij binnen 5 DAGEN bellen, dit is NIET gebeurt, dus je raad het al, ik WEER gebeld naar ODIDO, deze mevrouw begreep mij volkomen dat ik zwaar geïrriteerd was/ben, en heeft mij toen maar aangemeld bij de Monteurs die langs zouden komen, hierover zou ik een mail ontvangen, JA je RAAD het al, ik heb GEEN mail ontvangen.

Vervolgens toch maar weer gebeld waarom ik geen mail heb ontvangen voor een afspraak te maken, en deze mevrouw heeft alle stappen doorlopen om te kijken of mijn aanmelding wel goed is door gekomen, en ik maar ff moet afwachten.

 

Ik ben het wachten onderhand wel beu en wil mijn BELOOFDE internetsnelheid waar ik voor betaal,

Als dit niet snel wordt opgelost dan ga ik naar een andere provider die zijn klanten wel serieus nemen en er wel direct voor staan.

 

Nou de groetjes!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kevin94, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat het inmiddels (gisteren) doorgezet is naar de technische dienst. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Reageer