Skip to main content
Beantwoord

Hebben meerdere mensen sinds 20/4 geen internet verbinding?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds de middag van 20 april geen verbinding met de internet. 

Ik heb als eerste gecheckt of er een storing was maar er lijkt geen storing te zijn op mijn adres volgens Odido.

Ik heb ook de stappen gevolgs met het uitzetten van de glasvezelbox en de modem en daarna opstarten etc.

Heeft ook niet gewerkt.

Ik moet ook erbij zeggen dat er eerst het led lampje van "internet" op de modem rood knipperde en bij de box waar glasvezel aangesloten brande er 3 of 4 lampjes ( weet ik even niet meer uit me hoofd ).

Nadat ik de stappen had gevolgd op de support site. Brand er bij de box 2 lampjes maar :

De Power lampje en de NOD lampje. En bij de modem brand de power lampje, Lan lampje, Wi-Fi 2.4 en Wi-Fi 5g lampje. Verder niks meer.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@PDP90, bedankt voor dit topic. Dit ging inderdaad om een bekende verstoring in jouw woonplaats, die inmiddels is opgelost. Ben jij nog offline? Vergeet dan niet je modem een herstart te geven!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025

Hi ​@PDP90, bedankt voor dit topic. Dit ging inderdaad om een bekende verstoring in jouw woonplaats, die inmiddels is opgelost. Ben jij nog offline? Vergeet dan niet je modem een herstart te geven!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 mei 2025

Ik was weer online op de dag zelf maar we zijn inmiddels weer offline 2 weken later. 

Er is een monteur ingeplanned om 10/11uur, het is nu 18u en nogsteeds geen monteur langs gekomen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13942 reacties
  • 5 mei 2025

Hey ​@PDP90, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur vanmiddag langskomt! Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Alvast bedankt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen