Skip to main content
Beantwoord

heb internet en alarm led nokia glasmodem

Sinds 16:00 precies tot nu toe is het internet hier thuis uitgevallen, zijn jullie (Odido) met een update bezig of is het een storting die nog niet zichtbaar is op jullie storingen pagina.?

Al diverse keren herstart maar ik kom niet verder dan in de onderstaande afbeelding.

Kleine typefout in de titel daar moet staan "Geen internet en alarm led Nokia glasmodem"

Beste antwoord door ErwinDS

Gebeld met de storingsdienst, geen licht op de lijn.

Woensdag komt er een monteur, tot dan toe krijgt iedereen met een odido gsm abbo bij ons thuis een gratis onbeperkt internet code voor een week.

Hopelijk is het dan woensdag opgelost.

Bekijk origineel

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20681 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo ​@ErwinDS 

Het rode alarm lampje betekent dat er geen signaal is, kun je de ONT eens herstarten?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi Waqqas,

Ik heb de Nokia ONT en aantal keer herstart gisteren en nu net nog een keer (een minuut de stekker eruit gelaten) maar helaas na het opstarten blijft de alarm led rood zoals op de foto en ook blijft ook de internet led op de Zyxel rood.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20681 reacties
  • 22 februari 2025

​@ErwinDS 

Dan is er dus een storing, als je hierover niks op de website of in je app kan zien dan kun je het beste wachten op de reactie van een moderator. Vul je privé gegevens alvast in in je community profiel.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 22 februari 2025

Kan een van de moderator hier eens naar kijken want het is ondertussen 12:00 in de middag en het werkt nog steeds niet.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Gebeld met de storingsdienst, geen licht op de lijn.

Woensdag komt er een monteur, tot dan toe krijgt iedereen met een odido gsm abbo bij ons thuis een gratis onbeperkt internet code voor een week.

Hopelijk is het dan woensdag opgelost.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 23 februari 2025

Hi ​@ErwinDS, ik wil niks liever dan dat alles weer top in orde bij jou werkt. Top dat je inmiddels contact hebt gehad! Ik ga er vanuit dat de monteur het woensdag voor je oplost. Laat je het weten als het is gelukt en of we anders nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je graag!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Een kleine update, de monteur van Odido is woensdag geweest hij heeft gezien dat de apparatuur goed werkt maar inderdaad geen licht krijgt over de lijn, helaas 'mag’ hij niet in de wijkcentrale van Delta komen, hiervoor heeft hij een call aangemaakt bij Delta om dit verder op te pakken.

Diezelfde middag belde Delta met de vraag of ik thuis was zodat ze nu direct een monteur konden sturen, mijn vrouw heeft de Delta monteur te word gestaan, de Delta monteur heeft in de wijkcentrale gezien dat onze glasaansluiting op een verkeerd adres gepatcht was wat uiteraard vreemd is, na het weer correct patchen wetrkte alles direct weer zoals vanouds.

Later die avond hoorde ik van de overburen die glas van de KPN hebben dat ook zij al een aantal dagen een internet storing hadden en dat de KPN monteur dit niet opelost kreeg deze storing was nu ook ineens opgelost, het lijkt er dus op dat onze patchpunten verwisseld waren en dat de monteur van Delta dit gezien heeft en terug op de juiste plaats gepatcht heeft, helaas heb ik de monteur niet zelf kunnen spreken maar het lijkt dus wel erg op een verwisseling bij het herstellen van een storing.

Hoe dan ook het werkt weer. đŸ˜Š

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4146 reacties
  • 3 maart 2025

​@ErwinDS Wat een geweldig nieuws! đŸ˜€ Ik ben super blij om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. 

Ik wil graag de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem zetten. Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en regel ik de vergoeding direct. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met de volgende factuur.

Laat je het mij weten als je zover bent? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Teresa van Odido

Ik heb de laatste 4 cijferend van mijn IBAN number toegevoegd maar we hebben alle drie een 7 dagen unlimited abonnement gehad om de storingsperiode te overbruggen dus wat mij betreft hier je niet perse ook een terug betaling te doen maar dat laat ik verder aan jouw over.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2211 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@ErwinDS, super lief van je! Ik heb toch meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Een mooie dag gewenst! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen