Beantwoord
Handleiding voor webmail opmaak
Net klant geworden van T-mobile en net aangemeld als forumlid zou ik graag willen weten of er ook een handleiding bestaat voor het Webmailgebruik. Bijvoorbeeld voor de opmaak van mails (lettergrootte/lettertype)
Beste antwoord door Pieter_B
@BeMu, je hebt inderdaad gelijk, maar de standaard instelling is basic ... een soort van kladblok Webinterface.
Wil je alle mogelijke instellingen hebben, zal je via instellingen (recht bovenin) de opmaak om moeten zetten naar HTML => altijd , zie afbeelding.
Als je dan terug gaat om een mail te maken, komt de formatering zichtbaar.
Maar wat BeMu ook aangeeft is ook een mogelijkheid, om je eigen mailprogramma op je PC te gebruiken.
Nog beter is, om altijd zonder zorgen over te kunnen stappen, om een mail-account aan te maken bij bijv. Google. Heb hier vanaf de dag dat Google Gmail uitrolde al een account en nog nooit 1 mail gemist na elke overstap van provider. Ik heb alleen maar internet nodig en mijn mailprogramma werkt weer.
Bekijk origineelWil je alle mogelijke instellingen hebben, zal je via instellingen (recht bovenin) de opmaak om moeten zetten naar HTML => altijd , zie afbeelding.
Als je dan terug gaat om een mail te maken, komt de formatering zichtbaar.
Maar wat BeMu ook aangeeft is ook een mogelijkheid, om je eigen mailprogramma op je PC te gebruiken.
Nog beter is, om altijd zonder zorgen over te kunnen stappen, om een mail-account aan te maken bij bijv. Google. Heb hier vanaf de dag dat Google Gmail uitrolde al een account en nog nooit 1 mail gemist na elke overstap van provider. Ik heb alleen maar internet nodig en mijn mailprogramma werkt weer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.