Skip to main content

Sinds een week Internet via Odido, maar de uploadsnelheid blijft achterwege, is de helft van de download snelheid. Ik zie vaak voorbijkomen dat de ONT opnieuw geregistreerd moet worden, dus bij deze het verzoek om dat te doen.

De hardware van Odido wordt gebruikt en de computer is direct aangesloten op de modem. 

Hieronder de benodige screenshots. 

Hey ​@martijn-1448, welkom op onze Community!

Is het constant bijna exact 50%? Dan kan de re-registratie helpen. Ik heb dit zojuist uitgevoerd, ook heb ik een reprovisie uitgevoerd. Kan je opnieuw een meting doen? Anders moet je het met een andere kabel proberen, het kan namelijk ook aan de kabel liggen of aan je randapparatuur. Graag ook een keer testen met alleen een laptop/desktop bedraad aangesloten. Hopelijk is het daarmee opgelost! 

Ik krijg nu helemaal geen internet door.

ik heb de boel al opnieuw opgestart, maar geen veranderingen 

@martijn-1448 Als het goed is moet die weer werken 

Internet werkt weer. Upload is nog steeds de helft.

Hi ​@martijn-1448, ik heb besloten om een Guidion aan te sturen om het te controleren. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak met de monteur in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt! 

Hi ​@martijn-1448, ik heb besloten om een Guidion aan te sturen om het te controleren. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak met de monteur in te plannen. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt! 

Dank je wel, afspraak is gemaakt. Ik houd je op de hoogte. 

Monteur is langs geweest. Heeft geconstateerd dat de upload snelheid niet boven de 1Gbps komt. 
Kon, na nalopen en doormeten, verder ook niets meer doen en ging het terugkoppelen. 

Hoi ​@martijn-1448, bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Zojuist weer een test gedaan en de resultaten zien er nu goed uit!
Ik weet niet of jullie iets op de achtergrond al gedaan hebben, maar bij deze alvast bedankt!

Hoi ​@martijn-1448, al het werk dat onze techneuten verricht hebben, lijkt z’n vruchten afgeworpen te hebben. Mooi om te zien; dank voor het delen! 😁

Alvast fantastische en gezonde feestdagen toegewenst! 🎄

Reageer