Beantwoord

Halve upload

  • 21 March 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Al sinds ik overgestapt ben op Odido kan ik maar genieten van de helft van mijn upload snelheid.

Ik lees hier dat het opnieuw registreren van de ONT dit kan oplossen. Zouden jullie dit ook voor mij kunnen doen?

 

icon

Beste antwoord door ChrisBrouwer 22 March 2024, 13:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ChrisBrouwer 

Heb je op dit moment eigen apparatuur aangesloten?

Zou je de Zyxel eens willen aansluiten en met een laptop rechtstreeks bekabeld op de router een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Je kan het resultaat hier delen en misschien kan je ook nog een andere internetkabel gebruiken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ChrisBrouwer, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie ook graag je uploadsnelheid verdubbelen! Zojuist heb ik de her-registratie van de ONT uitgevoerd. Mocht je nog geen beterschap merken, dan raad ik je graag aan om de Media Converter kort van het stroom af te halen en de tips van Waqqas te volgen.

Ik verwacht dat je veel beterschap zal merken, ik wens je alvast veel plezier toe met je snelheid! 😃

Mod edit:

Hoi @ChrisBrouwer, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie ook graag je uploadsnelheid verdubbelen! Zojuist heb ik de her-registratie van de ONT uitgevoerd. Mocht je nog geen beterschap merken, dan raad ik je graag aan om de Media Converter kort van het stroom af te halen en de tips van Waqqas te volgen.

Ik verwacht dat je veel beterschap zal merken, ik wens je alvast veel plezier toe met je snelheid! 😃

Hi @Cal van Odido ,

 

Thanks! Probleem verholpen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is leuk om te zien @ChrisBrouwer! 😃 Geniet van je giga-snelle upload en een mooi weekend alvast gewenst!

Reageer