Skip to main content

Hallo Communiy,

Ben een “nieuwe” klant althans omdat ik ging verhuizen moest ik een nieuw abonnement nemen, zogezegd zo gedaan.  Was al jaren klant bij T-Mobile hiervoor.
 

Heb nu een internet only (thuis) Glasvezel 1Gb/s abonnement. Eerst kreeg ik bij installatie door Guideon de T-50 maar ik heb op eigen verzoek deze een weekje later omgeruild voor een T-56 (Ivm WIFI 6). Nu ben ik mijn netwerk aan het installeren en kom ik erachter dat ik rechtstreeks vanuit de modem bedroevend lage snelheden meet. Sterker nog bedraad zijn zowel de up als downloadsnelheden nog een stuk lager dan wanneer ik op WiFi snelheidstesten uitvoer. Soms valt de snelheid zelfs helemaal weg en is er ook geen wifi, half uurtje testen uitvoeren 2 keer voorgekomen.
 

En ja ik meet met goede kwaliteit kabels (vol koper Cat6a) en ja heb met meerdere kabels getest etc etc. Ook valt op dat telkens de Uploadsnelheid zowat elke meting een keer hoger is dan de downloadsnelheid, al met al is het gemiddelde zo’n 120mbps down en zo’n 350mbps up.

Wie heeft hierin de oplossing of is de T-56 gewoon een slechte modem?

Al met al gewoon echt ontevreden, dat je niet exact 1000/1000 haalt kan ik nog inkomen maar zoveel lager is onacceptabel.

Wie kan mij hierbij helpen @Odido ?

Groet,

 

Hoi @DCLWD, dit maak ik graag voor je in orde! Ik zie dat de wifipunten wel verwerkt zijn, maar het modem niet. Had je dit in één pakket gedaan? Groetjes, Ishana

Super ! Dank hiervoor, alles zat inderdaad in 1 pakketje..


Hoi @DCLWD, dit maak ik graag voor je in orde! Ik zie dat de wifipunten wel verwerkt zijn, maar het modem niet. Had je dit in één pakket gedaan? Groetjes, Ishana

Super ! Dank hiervoor, alles zat inderdaad in 1 pakketje..

Kan iemand dit zsm voor mij oppakken ? Of is dit een verkapt verdienmodel van Odido ? Ik heb ALLES in 1 pakket retour gestuurd. 
 

alvast bedankt !
 


Hi @DCLWD, goed dat je aan de bel trekt. Ik heb het modem handmatig voor je afgemeld. Je kunt deze e-mail als niet-verzonden beschouwen. Fijne middag verder! 


Hi @DCLWD, goed dat je aan de bel trekt. Ik heb het modem handmatig voor je afgemeld. Je kunt deze e-mail als niet-verzonden beschouwen. Fijne middag verder! 

Zojuist de bevestigingsmail ontvangen, ik wil graag de Community en hun Moderators nogmaals bedanken voor de snelle service 👍


Geen dank @DCLWD, we staan voor je klaar! 😊 


Reageer