Ik heb 2jr bij KPN glasvezel gehad maar kreeg geen speciale korting meer en zou naar 76 euro p mnd gaan, dus snel de overstap naar Odido gemaakt. Bij aanvraag aangegeven geen monteur nodig te hebben, zou allemaal snel geregeld zijn.
Kreeg ik aantal dagen later telefoon van de planner bij Guidion of ik niet toch een monteur wilde laten komen. Ik zeg ik heb nu glasvezel van KPN en eigen modem, volgens mij verandert bij de overgang alleen het signaal straks en log ik opnieuw in en klaar. TV doe ik via de app op Google TV, dus ook geen speciale zaken voor nodig.
Nee, ik moest echt een monteur laten komen want speciale filter etc….. Ok dan.
Vanmiddag zal de monteur komen, maar om 4u30 vanochtend is al mijn internet weggevallen bij KPN. Dat had ik niet verwacht ivm thuiswerken. Maar had eerder al opgezocht dat de enige aanpassing voor mijn USG 3P zou zijn t VLAN omzetten van 3 naar 300 en van PPOE naar DHCPv4. Dus gedaan en werkte meteen. Dus ik heb nu internet via Odido en ben erg benieuwd wat de monteur nog denkt te moeten doen dan.
Wellicht pusht Guidion zo hard omdat zij betaald krijgen per bezoek en dan liever een keer “voor niks” komen om toch dat bezoek betaald te krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Ik snap goed dat je de installatie liever zelf uitvoert. Echter raden wij altijd aan om een monteur te laten komen. De monteur loopt die installatie nog eens na en zal als alles goed is het abonnement actief melden. Ik raad daarom wel aan om de afspraak alsnog door te laten gaan.
Op dit moment kan ik nog niet met je meekijken in jouw abonnement of deze momenteel op actief staat. Als je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegt aan je community profiel? Dan kijk ik meteen met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.