Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik had op 19-04-23 tm 03-05-23 geen internet, wifi en tv.

Ik heb een itc-er bij gehad. En hij heeft contact met jullie gehad

voor het uitmeten etc. Ticket is 19-04, volgens mij een dag later nog 1 aangemaakt. Maar de communicatie van T-mobile naar Guidion ging niet goed. Er zou een nieuwe modem gestuurd

incl. installeren. Dat duurde ook week. 03-05-23 werd het geinstalleerd.

Bij deze verzoek ik u om mij te compenseren voor 15 dagen.

Alvast bedankt voor uw medewerking

Mvr, Wilma Martens

Zeker weten @ZusvanJ! Mijn excuses voor de vertraging. Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. De vergoeding is te zien op de eerst volgende rekening! 😄


Let op dat ze je noet afschepen. Je heb recht op meer dan doe 15 dagen


start bericht is bijna een jaar oud
..


Reageer