Skip to main content

Google nest wifi pro direct aansluiten op de media converter , is dit mogelijk ik heb geen vaste telefoon en geen kastje om tv te kijken.

Ik kijk b.v.b ViaPlay of Videoland eigenlijk via de app via internet ik heb 3 Wifi pro’s aan elkaar bekabeld  

met vriendelijke groet

Rudolph

Hallo @Imac 

De Google Nest Wifi pro heeft volgens mij geen VLAN ondersteuning?

Dan kun je het volgende doen: mediaconverter > managed switch > Google Nest Wifi pro.

Neem bijvoorbeeld deze managed switch :

TP-Link TL-SG105E - Netwerk Switch - Smart managed - 5 poorten

heb je voor internet dan Van nodig dacht dat nodig was als je een tv box gebruikte

@Imac 

Om internet van T-Mobile werkend te krijgen tag je VLAN 300 aan de WAN poort van je eigen router, de tv werkt ook via een internet poort.

@Imac Kun je bevestigen dat je inderdaad voor deze setup bent gegaan? Ik heb hetzelfde geprobeerd met de reguliere Google Nest Wifi (dus niet de pro) met een managed swicht en loop daar tegen het feit aan dat de router niet op tijd de dhcp vernieuwd (met als gevolgd elke 15 minuten een onderbreking in de verbinding, wat je merkt bij videovergaderingen).  Ik wil overstappen op de Google Nest Wifi Pro, maar wil dan wel zeker zijn dat die niet dezelfde problemen geeft.

Reageer