Ik vroeg me af of er bij Odido al meer bekend is over de glasvezelstoring in de Schepenbuurt en Cartesius in Utrecht die nu al een paar dagen voor zorgt dat er honderden mensen zonder internet zitten. Ik heb via mijn buren moeten vernemen dat er blijkbaar een groep kabels kapot is gegaan bij werkzaamheden van de BAM / ODF en dat het tegen 26 juni gerepareerd kan worden (als die informatie klopt). Sommige mensen zouden vouchers hebben ontvangen voor 7 dagen onbeperkt data ter compensatie, nadat ze erover gebeld hebben. Ik heb zelf niks van Odido hierover gehoord, laat staan een voucher ontvangen. Er staat ook niks over op de storing website.
Hi
Mag ik vragen wat is precies het nut is van een storingspagina als een storing die al meer dan drie dagen duurt, (en een hele wijk raakt), er niet op staat?
Als de community leidend is, kan die storingspagina dan niet beter vervangen worden door een link naar de community?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.