Skip to main content

Glasvezelkastje huawei knippert rood, ook na reserren in waalwijk

Sinds vandaag hebben we storing op het het glasvezel kastje naast de modem het rode lampje blijft knipperen ook na het resetten of het van de stroom halen van het kastje , kan iemand ons hierbij helpen ?

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Welkom op onze community! ​@renaldo1986 

Ik wil dat jij weer kan genieten van Internet. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Ik heb gelijk voor je gekeken. Echter, kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op de postcode/huisnummer combinatie in je community profiel. Wil je dit nog eens nagaan?

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, kan ik gelijk met je meekijken! 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 17 april 2025

Welkom op onze community! ​@renaldo1986 

Ik wil dat jij weer kan genieten van Internet. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Ik heb gelijk voor je gekeken. Echter, kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op de postcode/huisnummer combinatie in je community profiel. Wil je dit nog eens nagaan?

Als je mij een seintje geeft in dit topic wanneer je zover bent, kan ik gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 april 2025

Ik heb het klantnummer ingevuld 👍🏻

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 18 april 2025

Hey ​@renaldo1986, bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie alleen dat de laatste 4 cijfers van je IBAN nog niet overeenkomen met het abonnement. Zou je deze willen aanpassen, zodat ik het meteen verder voor je kan oppakken? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen