Skip to main content

De glasvezelaansluiting in de meterkast hangt met een zijde draadje aan elkaar, het is wachtten totdat de  aansluiting het begeeft.
 

De destijds aanwezige t-mobile monteur heeft ons ook gewaarschuwd voor de connectie.

Helaas heeft deze monteur nooit verdere actie ondernomen.

 

Nu heb ik bij KPN Netwerk gevraagd of dat deze een reparatie kunnen uitvoeren.

Het antwoord van KPN luidt: 

Geachte heer Ter Maten, 
Hartelijk dank voor uw bericht.

Indien de Odido monteur vast heeft gesteld dat de glasvezelaansluiting niet naar behoren is, dienen zij hier zelf een herstelticket voor aan te maken. Zonder opdracht vanuit de providermonteur kunnen wij geen aannemer aansturen voor herstelwerkzaamheden. 

Met vriendelijke groet,
Sibel 

Is er een mogelijkheid dat vanuit Odido een reparatieopdracht word uitgegeven voordat mijn aansluiting defect is?

 

Hallo @Dico Ter Maten 

Zou je eens een foto kunnen plaatsen van het glasvezelaansluitpunt?


 


 


Hoi @Dico Ter Maten, goed dat je dit aangeeft! Ik zal dit meteen doorzetten naar onze technische dienst. Zij zullen dan ook zo snel mogelijk contact met je opnemen. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


Beste Ishana,

 

bedankt voor de reactie, ik wacht het bericht van uw technische dienst af 

 

fijn weekend!


Reageer