Ik heb sinds een half jaar T-mobile thuis glasvezel fast, dat over het algemeen redelijk werkt.
Hoor van meerdere mensen in de buurt dat zij 1G glasvezel internet hebben en dat lijkt ons ook wel wat, we wonen op 100 meter van de wijkcentrale, dus dat moet geen probleem zijn.
Ingelogd en onder abonnement de optie gekozen om internet te wijzigen, hier kon ik alleen langzamer kezen. Gebeld met de klantenservice, meisje aan de telefoon, ik ga het uitzoeken voor u en kom zo bij u terug, na 25 minuten maar de verbinding verbroken!
Ik heb na dit gesprek ook niet meer de optie om langzamer internet te kiezen, uitsluitend fast internet.
Afgelopen weekend het nogmaals via de chat geprobeerd, krijg ik een verhaal dat er op mijn adres geen sneller internet beschikbaar is!! Dat T-mobile dit bewust doet, zodat de klanten goedkoper uit zijn!!
https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ geeft 1G aan, T-mobile geeft 1G aan, KPN geeft 1G aan, waarom kan T-mobile dan geen 1G internet leveren?