Sinds 29 Augustus heeft mijn zwager een glasvezel abonnement op postcode 3224 HD. Op 1 December is deze gestopt met werken. De Guidion monteur is 5 dec langs geweest en die gaf aan dat er er geen signaal binnenkwam (modem was goed maar geen licht gemeten) en dat het probleem doorgezet werd naar Dutch Fiber . Sindsdien niets meer gehoord en bij bellen naar Odido kan niemand hem helpen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden en ook hoe de kosten van een halve maand geen internet kan worden teruggevorderd
Hallo
Staat het klantnummer in je community profiel zodat een moderator direct kan meekijken?
Achteraf wanneer er weer internet is krijg je een compensatie en die wordt als volgt berekend :
1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat er geen internet was.
Hallo
Staat het klantnummer in je community profiel zodat een moderator direct kan meekijken?
Achteraf wanneer er weer internet is krijg je een compensatie en die wordt als volgt berekend :
1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat er geen internet was.
Die kan je in je community profiel zetten en hier verwijderen zodat hij alleen zichtbaar is voor de moderators.
Die kan je in je community profiel zetten en hier verwijderen zodat hij alleen zichtbaar is voor de moderators.
Aangepast in profiel
Hallo
Staat het klantnummer in je community profiel zodat een moderator direct kan meekijken?
Achteraf wanneer er weer internet is krijg je een compensatie en die wordt als volgt berekend :
1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat er geen internet was.
Moet ik contact zoeken met een moderator of kijkt die mee met deze chat
Net iemand van Open Dutch Fiber aan de lijn gehad en die gaf aan dat het probleem pas een uur geleden door Odidio bij hun was gemeld, Ik vermoed op basis van deze chat. Ook gaf ze aan dat ze contractueel 10 dagen de tijd hebben om een monteur langs te sturen. Bljkbaar is er op 4 december iets niet goed gegaan in de communicatie tussen Guidion en Odido. Gevolg is wel dat mijn zwager als het tegenzit straks een maand zonder internet en tv zit. Hij heeft zelfs een odido mobiel abonnement genomen met onbeperkt internet om toch nog iets te kunnen zien. Beetje triest. Ik hoop dat Odido dit op een nette manier compenseert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.