Hallo, hier zijn we weer. Weer geen signaal via de glasvezel.
Ik woon in een appartementen gebouw en net buiten het gebouw, onder een paar stoeptegels, komen de glasvezelkabels van diverse appartementen bij elkaar. Elke keer dat er weer een glasvezel klant bij komt moet die stoep weer open en wordt er door de KPN een kabel getrokken. Erg inefficiënt allemaal, maar niet mijn probleem. Tot, bij het opgraven, mijn kabel geraakt wordt en ik geen signaal meer heb. Dan heb ik er wel last van vooral als je vaak thuis moet werken.
De eerste keer dat dit gebeurde zat ik ik 8!!!! weken zonder verbinding. In die periode moest ik talloze keren T-Mobile bellen om een voucher code zodat ik via een hotspot kon werken. Talloze keren te horen gekregen dat de wachttijd langer is dan ik van hun gewend zou zijn. Ik heb talloze keren iemand aan de deur gehad die geen idee had wat het probleem was en weer opnieuw begon met vervangen en controleren. Talloze keren vrij moeten nemen omdat er weer iemand langs zou komen. Tot de laatste ZZP-er die wel wist wat ie moest doen en in 1,5 uur klaar was. Het kan dus wel! Reactie T-Mobile: “U hoeft de periode waarin u geen verbinding had niet te betalen”. Nee, dat was ik ook echt niet van plan maar ik heb ook andere kosten gemaakt zoals vrij nemen en een Netflix abonnement. T-Mobile is hier niet gevoelig voor.
Sinds gisteren dus weer geen verbinding en weer 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon. Ik kreeg te horen dat ze het allemaal gaan regelen en dat ik 2 voucher code opgestuurd krijg. En dat het nu echt geen 8 weken gaat duren. We zullen zien.
Enfin, geen voucher codes natuurlijk, dus vandaag weer gebeld. Weer het hele verhaal en weer veel medeleven en nu wel voucher codes. 3 stuks waarvan er 2 niet werken. Fantastisch. Morgen weer bellen want 's avonds is er helemaal geen doorkomen aan.
TV kijken. Moet kunnen volgens de aardige meneer van T-Mobile. Nou ja, behalve als je een LG tv hebt, dan kan het niet. Ach ja, ik ben niet eens meer verrast alleen teleurgesteld.
Het aller ergste is dat klanten steeds maar weer worden doorgeschoven naar KPN want ”T-Mobile heeft geen direct contact met KPN”. Hoezo geen direct contact ? zo moeilijk is dat toch niet ? T-Mobile is klant bij KPN, niet ik. Het maakt mij niet uit welk bedrijf de glasvezel legt.
Dus T-Mobile, jullie weten wat het probleem is en zorg er voor dat dit heel snel opgelost wordt zodat ik de volgende keer een positief verhaal kan schrijven.
Bas