Glasvezel: wanneer word ik opgeleverd?


 

Ik heb in augustus glasvezel aansluiting gevraagd oke keer moet ik zelf bellen vind dit heel  raar als ik een t- ,mobiele klant ben al jaren ze  moeten me nog steeds aansluiten zit al maanden te wachten elkeer gaat er iets mis laast kwam er iemand waren ze me buren vergeten in te lichten zit nu nog steeds op hun te wachten dit kan echt niet xo lang wachten niet normaal meer 


This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @daveeeeeeeeeeee 

Om welke stad/wijk gaat dit en heb je ook al eens contact gehad met de aannemer die het glasvezelnetwerk in jouw buurt heeft aangelegd?

Gaat om da wijk mariahoeve  margarethaland  2591TR  ja ik sl lang gedaan ze komen hun afspraak niet na moet nog terug komen ben nog steeds niet aangesloten op het glasvezel netwerk 

Heel raar dit 

Woord hier zo boos om he elkeer houden ze je aan het lijntje echt niet normaal zit al zo lang te wachten 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @daveeeeeeeeeeee, goed dat je het aangeeft op de Community en sorry dat je al zolang niets meer van ons vernomen hebt.

Ik heb meteen een verzoek ingediend bij de operationele afdeling om na te gaan wat de status van oplevering is. Je zult binnen maximaal vier werkdagen een antwoord krijgen - indien het eerder is, laat ik het je graag in dit topic weten.

Nogmaals sorry en we pakken dit verder op samen!

Mag tijd woorden vind dit echt niet kunnen meer zo lang iemand laten wachten zo met je klanten omgaat niet normaal jullie moeten daar van op de hoogte zijn slecht communicatie 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @daveeeeeeeeeeee, helemaal begrijpelijk: ik schaar me achter jouw visie en vind het ook kwalijk dat er al sinds december geen concrete update geweest is. Ik heb hierover reeds feedback ingediend bij de operationele afdeling. Sorry dat we je in een onzekere situatie hebben laten zitten!

Ben benieuwd waar jullie mee gaan komen 

Reputatie 7
Badge +16

@daveeeeeeeeeeee Houd alsjeblieft je mailbox in de gaten de komende dagen. Meestal worden updates per mail verzonden. Mocht het zo zijn dat ze je telefonisch willen benaderen, dan gebeurt dat altijd met een anonieme oproep.

Oke en weet jullie nu zeker  dat me buren er zijn en dat ze me nu zeker aansluiten 

Want elkeer zeggen ze dat als me buren er niet zijn niks kunnen doen dus verwacht dan wel een oplossing die dag dat ze komen hoe dan ook want ik wacht nu wel heel lang dus ze hebben wel heel lang de tijd gehad denk ik 

Reputatie 7
Badge +16

@daveeeeeeeeeeee In principe dienen je buren toestemming hiervoor te verlenen, zeker wanneer het FTU (glasvezelaansluitpunt) bij hen geplaatst dient te worden of indien daar de vezel naar binnengebracht moet worden. Onze techneuten zullen onderzoeken wat nodig is en de juiste partijen aansturen. Indien er vervolgacties nodig zijn, wordt dit aan jou medegedeeld.

Het gaat er om  dat  ze door hun kelder moeten om de glasvezel naar mijn meter kast te krijgen 

Dus ze moet wel thuis denk ik of hebben xe beter idee om het naar mijn meter kast te krijgen 

Reputatie 7
Badge +16

In dat geval, dient het kortgesloten te worden met jouw buren zodat de aannemer(s) in de meterkast aldaar kunnen. Er zal dan contact opgenomen worden met de buren om een installatie-afspraak te kunnen maken; uiteraard dienen zij dan wel thuis te zijn. Wellicht kun je dit met de buren bespreekbaar maken - anders zal er een alternatieve route bewandeld moeten worden.

 

Zou vandaag iemand komen nog steeds niemand geweest gaan jullie altijd zo om met jullie klanten!!!! Zou tussen 8 en 12 iemand komen niet dus weer ochtend thuis voor niks 

Wil dat dit woord aan gepakt 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @daveeeeeeeeeeee, omdat wij geen inzage hebben in de rapportage van een externe partner ben ik hierin afhankelijk van jouw bevindingen (sorry!). Is er inmiddels iemand langsgekomen?

Nee helemaal niemand wil dat dit vandaag nog woord op gelost  zou iemand moeten komen weer niet geweest wil graag dat dit nu woord op gepakt  want kan iemand mijn terug bellen want wil dat dit vandaag woord op gelost 

Reputatie 7
Badge +16

@daveeeeeeeeeeee Wegens de Europese privacywetgeving mag ik geen contact opnemen met de afsprakenlijn om te checken wat de status van de afspraak is - dat is immers persoonsgebonden. Wel mag ik jou het telefoonnummer geven zodat je kunt nagaan waar de monteur blijft. Sorry dat ook dit in de soep loopt, ik hoop dat ze er spoedig aankomen! Zou je ons in dit topic op de hoogte willen houden?

Ik stuur je het telefoonnummer per privébericht toe!

Heel graag want woord heel boos nu 

Woord gezegd dat de afspraak niemand weet wat moet ik nu doen ? Zou graag iemand willen die  bij qlles goed kan laten lopen ik Woord van kast naar muur gestuurd  vind dit niet kunnen  

Ik vind het echt niet kunnen nu zijn ze vandaag weer niet geweest elkeer kom de aannemer afspraak weer niet  na vind dit heel vervelend wil via jullie glasvezel nog nooit zo lang op iets van jullie moeten wachten 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @daveeeeeeeeeeee, ik vind het ronduit bizar hoe je inderdaad van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Dat is ook de reden dat ik je het telefoonnummer van de afsprakenlijn heb toegestuurd - je kunt vandaag een nieuwe afspraak met de uitvoerder maken. Houd ons op de hoogte, alsjeblieft! Zodra het dan eindelijk gelukt is, gaan we samen kijken naar een passende vergoeding.

Ik had ze afgelopen vrijdag al aan de telefoon  en toen kreeg ik ook nog een groot mond zo erg hun komen afspraak niet na en dan ook nog een groot mond tegen  een  klant  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @daveeeeeeeeeeee, is het gisteren gelukt om een nieuwe afspraak te maken? Een grote mond tegen klanten is uit den boze natuurlijk; ik dien hier een klacht voor in bij de operationele afdeling van netbeheer - we behandelen niemand zo en zeker niet bij een Klantenservice.