Hi @Alkmaar Daniël, daar gaan we iets aan doen! Ik heb meteen je verbinding onder de loep genomen en ik zie dat er geen netwerkdata door de Glasvezel heen komt. Er lijkt iets mis te gaan op de ONT. Ik krijg namelijk de melding dat de LAN-poort hierop down is of niet goed geconfigureerd is. Nu zie ik ook dat je nog geen afspraak hebt gemaakt met de installatiemonteur. Klopt het dat je dit zelf hebt aangesloten? Wellicht dat hier dan iets niet helemaal goed is gegaan, Ik wil je adviseren om alsnog een afspraak in te plannen met de installatiemonteur, zodat deze alles na kan lopen en alles correct geïnstalleerd is. Je hebt als het goed is een afspraaklink van Guidion ontvangen per SMS/e-mail rond 15-10. Ik weet zeker dat dan ook het euvel bovenwater komt en het probleem wordt opgelost!
De afspraak is ingepland echter geeft het ont kastje nu een ander probleem. Het rode alarmlampje blijft branden (ook na uit en aan zetten). Volgens mij is de aansluiting gewoon heel slecht gemaakt. Ze hebben deze ook niet zoals afgesproken in de meterkast geplaatst, maar zonder overleg in de woonkamer in een klein hoekje gestopt. Graag zorgen dat de problemen worden opgelost, want ik heb nu on de haverklap geen internet!