Skip to main content

Glasvezel verbinding valt steeds weg

Sinds een maand of 2 valt soms het internet weg. Ik zie dan op de media-converter dat het LOS-lampje uit is, en de PON knippert. Uiteraard heb ik al meerdere keren geprobeerd zowel mijn router als de media-converter te herstarten, maar dat geeft geen oplossing. En na een tijdje is de verbinding ook weer terug, maar het is wel irritant dat de verbinding steeds weg valt. Zoals nu, net op het moment dat ik Formule 1 wil kijken.

Is er iets wat ik zelf nog meer kan checken, of moet er iets gefixt worden met de glasvezel-verbinding naar mijn huis waarvoor er een monteur moet komen?

Uitgelichte reactie

14 april 2025

Welkom op onze community! ​@Grooviee 

Ik wil graag dat jij altijd ongestoord online kan zijn, zodat je kan genieten van Formule 1. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb gelijk jouw verbinding gemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Oprecht sorry hiervoor. 

Om dit voor je op te lossen, heb ik gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen de lijn verder onderzoeken en samen met de netwerkbeheerder er voor zorgen dat de verbinding weer wordt hersteld. 

In de tussentijd wil ik niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Heb je nog vragen of kan ik iets anders voor je betekenen? Geef het vooral aan. Ik sta altijd paraat om je te helpen! 😊

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21008 reacties
  • 13 april 2025

Hallo ​@Grooviee 

Hier zal een monteur voor moeten komen aangezien bij een knipperende PON de verbinding tussen de ONT en wijkcentrale verstoord wordt (buitenshuis probleem).

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

Welkom op onze community! ​@Grooviee 

Ik wil graag dat jij altijd ongestoord online kan zijn, zodat je kan genieten van Formule 1. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb gelijk jouw verbinding gemeten en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Oprecht sorry hiervoor. 

Om dit voor je op te lossen, heb ik gelijk een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen de lijn verder onderzoeken en samen met de netwerkbeheerder er voor zorgen dat de verbinding weer wordt hersteld. 

In de tussentijd wil ik niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je dan ook graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Heb je nog vragen of kan ik iets anders voor je betekenen? Geef het vooral aan. Ik sta altijd paraat om je te helpen! 😊

• Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 14 april 2025

Dat zou ik zeker waarderen, en ik heb inderdaad een Odido abonnement. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

@Grooviee Super! Ik heb je de code gelijk toegestuurd in een privébericht. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 💛 

• Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 20 april 2025

Aangezien vandaag de glasvezelverbinding nog steeds 2 keer is weg gevallen, is het probleem nog steeds niet opgelost. Dinsdag wordt ik terug gebeld om de status te bespreken en evt. verdere stappen te bespreken(wat mij betreft prima). Maar de Unlimited code verloopt morgen, dus zou ik opnieuw een code kunnen krijgen zodat ik tenminste internet heb zonder mij zorgen te maken over mijn bundel?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21008 reacties
  • 20 april 2025

Hallo ​@Grooviee 

Je krijgt zo een nieuwe voucher ✅

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Grooviee, ik lees dat je inmiddels van een vouchercode bent voorzien. Fijn! Laat je ons weten als je vanuit hier nog hulp nodig hebt vanaf morgen? Wij staan ook voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen