Op woensdag 08/02/2023 is een monteur geweest voor installatie voor Glasvezel
(( Hij zegt over 5 dagen hebt je internet en tv ))
Ik vraag me af of dit gaat werken ?? glasvezel rood lampje
Op woensdag 08/02/2023 is een monteur geweest voor installatie voor Glasvezel
(( Hij zegt over 5 dagen hebt je internet en tv ))
Ik vraag me af of dit gaat werken ?? glasvezel rood lampje
Is dit een nieuwe glasvezelaansluiting? Heb je de oude al opgezegd?
Je hebt als het goed is nog14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je een werkende verbinding hebt, dus als het een gebed zonder end wordt kun je er waarschijnlijk nog onderuit.
Is dit een nieuwe glasvezelaansluiting? Heb je de oude al opgezegd?
Je hebt als het goed is nog14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je een werkende verbinding hebt, dus als het een gebed zonder end wordt kun je er waarschijnlijk nog onderuit.
ik zie het wel ?
Hallo
Heb je de Huawei ONT al eens even van het stroom gehaald? Maak anders de gele patchkabel eens wat losser waar hij opgerold is zodat het glasvezel signaal beter doorgegeven kan worden.
Een glasvezel installatie zou meteen moeten werken en niet na 5 dagen..
Hallo weer een nieuwe update 13/02/2023
Dacht het al na 5 dagen geen glasvezel nog steeds de irritante Rood lampje
Luister allemaal ik heb alle stekkers uitgetrokken
Werkt niet ?
Ik heb Dutch Fiber gemaild
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb aan de uitvoerende dienst gevraagd hier naar te kijken.
Zodra er meer bekend is zult u hierover vernemen.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Jeroen van Team Open Dutch Fiber
De gele glasvezelkabel wat losser maken waar hij is opgerold hielp ook niet of heb je dat niet geprobeerd?
Op 14/02/2023
is een monteur van T-mobile geweest
En heeft het glasvezel doosje check gedaan
is ook naar de centrale geweest
En gelukkig werkt alles zeer goede service ??? voor mij
een 10+ zal ik geven
En nog bedankt iedereen
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.