ook ik heb een half jaar terug kpn glasvezel gekregen . ik heb mijn mobiele abonnementen bij tmobile en had gehoopt daar ook mijn glasvezel te kunnen nemen . volgens kpn zou dat kunnen . tot het moment dat de kabel er lag , toen kon alleen kpn er maar op .voor mij is dit pure oplichting door kpn . ik zal nooit kpn glasvezel gaan nemen . ze zijn ook ongeveer 30 procent duurder dan t-mobile . het feit dat hun vertegenwoordiger zegt dat t mobile er ook op kan , is dus een lokkertje . zoals het er nu uit ziet gaat dat dus nooit gebeuren . mijn enige plezier hier aan is dat kpn wel de kosten heeft moeten maken om hier de glasvezelkabel te leggen .
Bladzijde 1 / 1
Hallo
T-Mobile zal hier wel binnenkort over kunnen leveren, het glasvezel dat is aangelegd door KPN is GPON (een nieuwe techniek) dus er zijn wat aanpassingen nodig bij T-Mobile en de andere providers die er nog geen diensten over kunnen leveren.
T-Mobile is hier wel druk mee bezig maar er is volgens mij nog geen planning bekend.
Hi
Goed dat je het bij ons navraagt! Het antwoord wat
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.