Skip to main content

Goedenavond,

Kan iemand bij T-Mobile mij uitleggen hoe het mogelijk is dat er na 4!! maanden nog steeds geen duidelijkheid is wanneer ik mijn glasvezel internet kan verwachten?

Wekelijks moet ik de leugens van T-Mobile, KPN netwerk en de aannemer aanhoren en ik ben het helemaal zat. Het is toch ongelofelijk dat dit al zo lang gaande is!!

ik zou 2 weken geleden een brief moeten hebben ontvangen die zowel bij mij als bij de buren nooit is ontvangen om een afspraak te maken. Vervolgens krijg ik vorige week te horen dat er een melding is verstuurd naar de aannemer dat ik vorige week 100% een brief moet ontvangen. En jahoor je raad het al. Weer een leugen. Weer niks ontvangen. Vandaag zou ik gebeld worden door de aannemer en jahoor het is al voor de zoveelste keer raak. Geen telefoontje ontvangen. Zal ik mijn schoen alvast voor sinterklaas bij de voordeur leggen en vragen of hij mijn internet kan aansluiten? De corona regels zijn aangescherpt en ik moet thuis werken, maar door deze maandenlange ellende zit ik zwaar in de problemen. Actie ondernemen en kappen met die leugens!!!!

Met vriendelijke groet,

 

Een zeer teleurgestelde klant die al ruim 8 jaar bij T-Mobile zit. 

Hoi @Fixmyinternetplz, welkom op de Community!

Omdat je al zolang wacht, heb ik een verzoek ingediend bij één van onze netwerkspecialisten. Ik heb gevraagd of er zo snel mogelijk een installatiemonteur aangestuurd kan worden en waarom de aanvraag op Glasvezel blijft hangen. Sorry voor dit ongerief, ik hoop dat ik spoedig goed nieuws voor je heb.

Je hoort snel van me, ik kom hier subiet op terug.


Hallo @Fixmyinternetplz ,

 

Ik zie dat je al geholpen wordt. Maar kun je het voortaan bij één Topic laten? Dit is voor het afhandelen van de problemen makkelijker en duidelijker voor de medewerkers van T-Mobile.

Je hebt namelijk ook al een antwoord in dit Topic: glasvezel aansluiting


@soepkip67 Bedankt dat je dit ter attentie brengt, het is aan me ontgaan door de hoeveelheid binnenkomende topics. We houden het bij je eerste topic! Wat ik je wel alvast wil meegeven, is het volgende:

Welke informatie dien je door te geven aan KPNNetwerkNL? Postcode / huisnummer : ----------
·        *Wanneer krijgt de klant de sleutel? → n.v.t. wanneer je al op het adres woont
·        * Wanneer worden de nuts (gas, water licht) aangesloten? → zie bovenstaande
·        * Wat is de datum van de verhuizing? → idem
·        * Wat is de status van de kabel? (in meterkast, buiten, onbekend?)
·        * Wat is het e-mailadres van de klant? 
Hoe kan de klant de benodigde informatie aanleveren? 
De benodigde informatie kan per mail verstuurd worden naar support@kpnnetwerk.nl of de klant kan telefonisch contact opnemen met KPN Netwerk op 0880063744.

Ik heb dit nagevraagd bij de netbeheerder (NetwerkNL) en zij geven aan dat zodra deze info vanuit jou bij hen binnengekomen is, er aangesloten kan worden.

Dit topic ga ik nu sluiten.