Goedenavond,
Kan iemand bij T-Mobile mij uitleggen hoe het mogelijk is dat er na 4!! maanden nog steeds geen duidelijkheid is wanneer ik mijn glasvezel internet kan verwachten?
Wekelijks moet ik de leugens van T-Mobile, KPN netwerk en de aannemer aanhoren en ik ben het helemaal zat. Het is toch ongelofelijk dat dit al zo lang gaande is!!
ik zou 2 weken geleden een brief moeten hebben ontvangen die zowel bij mij als bij de buren nooit is ontvangen om een afspraak te maken. Vervolgens krijg ik vorige week te horen dat er een melding is verstuurd naar de aannemer dat ik vorige week 100% een brief moet ontvangen. En jahoor je raad het al. Weer een leugen. Weer niks ontvangen. Vandaag zou ik gebeld worden door de aannemer en jahoor het is al voor de zoveelste keer raak. Geen telefoontje ontvangen. Zal ik mijn schoen alvast voor sinterklaas bij de voordeur leggen en vragen of hij mijn internet kan aansluiten? De corona regels zijn aangescherpt en ik moet thuis werken, maar door deze maandenlange ellende zit ik zwaar in de problemen. Actie ondernemen en kappen met die leugens!!!!
Met vriendelijke groet,
Een zeer teleurgestelde klant die al ruim 8 jaar bij T-Mobile zit.